printlogo

شرکت مدیران خودرو، تیگو 5 جدید را که به آپشن های متنوع تری نسبت به مدل قبلی خود، مجهز شده است را طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در نمایندگی نازی آباد تهران معرفی کرد.
کد خبر : 16112
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1397 11:37:00

«خبرماشین» - شرکت مدیران خودرو، تیگو 5 جدید را که به آپشن های متنوع تری نسبت به مدل قبلی خود، مجهز شده است را طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در نمایندگی نازی آباد تهران معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، تیگو 5 در دو نسخه اکسلنت و لاکچری تولید می شود که به امکاناتی نظیر چراغ های زنون جلو با دی لایت، صندلی های چرمی با سیستم گرم کن و تنظیم برقی، ورود بدون کلید و دکمه استارت، سیستم صوتی و 6 بلندگو، آینه های برقی، کامپیوتر سفری و آینه الکتروکرومیک مجهز شده است. تجهیزات ایمنی همانند ترمز ABS همره با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم کمکی الکترونیکی ترمز، سامانه کمکی حرکت خودرو در سربالایی، سیستم ضد لغزش، کروز کنترل، نمایش باد لاستیک ها، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب در این ماشین تعبیه شده است.
این خودرو دارای پیشرانه 2 لیتری با قدرت خروجی 137 اسب بخار و حداکثر گشتاور 182 نیوتون متر است. گشتاور موتور توسط یک گیربکس CVT هفت سرعته به چرخ های جلو منتقل می گردد و خودرو را به حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت می رساند. فرمان تیگو از نوع برقی است که سواری نرمی را برای راننده تامین می کند. سیستم تعلیق آن نیز در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از چند اتصالی است. حجم باک 55 لیتر و میزان مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 8.9 لیتر است و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.
بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری در مورد امکانات این خودرو گفت: تیگو 5 ویژه 97 مجهز به امکاناتی نظیر سنسور پارک جلو، تودوزی دو رنگ چرم مصنوعی، سنسور نور و باران، نمایشگر ۱۰ اینچی عمودی، رهیاب ماهواره ای فعال در ایران، سانروف، چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه دیجیتال و لمسی، دوربین عقب داینامیک، کروزکنترل و  آینه تاشو برقی است
وی ادامه داد: اضافه شدن رادارهای جلو و همچنین چراغ خوشامدگویی به همراه تودوزی جدید 2 رنگ  و  مانیتور 10 اینچی  که علاوه بر فعال بودن کلیه امکانات رهیاب در ایران دریچه های تنظیم کننده کولر خودرو را نیز به صورت دیجیتالی در خود جای داده است از جمله امکانات اضافه شده به این مدل ویژه است.
مدیر فروش برند چری نیز در این مراسم در مورد قیمت این خودرو گفت: تیگو 5 ویژه 97 در نسخه لاکچری با قیمت 109 میلیون و 500 هزار تومان و در نسخه اکسلنت 115 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.
در ابتدای این مراسم "شو" معاون فروش شرکت مدیران خودرو نیز ضمن استقبال بالا از خودروی تیگو 5 در ایران خاطر نشان کرد: فروش 30 هزار خودروی تیگو 5 در بازار ایران نشان دهنده استقبال بالا از این خودرو است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.