printlogo

با بالا رفتن تب اتومبیل های شاسی بلند و داغ تر شدن بازار این خودروها در سراسر جهان، سال گذشته شرکت دی اس اتومبیل به عنوان برند لوکس گروه پژو-سیتروئن فرانسه از اس یو وی جدید خود رونمایی کرد.
کد خبر : 16172
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1397 14:44:00

«خبرماشین» - عکس: محمدجواد شبیری / با بالا رفتن تب اتومبیل های شاسی بلند و داغ تر شدن بازار این خودروها در سراسر جهان، سال گذشته شرکت دی اس اتومبیل به عنوان برند لوکس گروه پژو-سیتروئن فرانسه از اس یو وی جدید خود رونمایی کرد.
این خودرو با برخورداری از یک طراحی لوکس و مد روز و به کارگیری طیف وسیعی از تجهیزات پیشرفته برای تامین ایمنی، راحتی و آرامش خاطر راننده و سرنشینان ساخته شده است. از این گذشته، مدل جدید DS 7 محصولی سرنوشت ساز برای برند DS محسوب می شود که ضمن تلاش برای به دست آوردن یک جای پای محکم برای این خودروساز، به رقابت با حریفان قدرت مند خود شامل آئودی Q3، ب ام و X1، مرسدس بنز GLA و رنج روور ایووک خواهد پرداخت.
دس اس 7 سال گذشته توسط شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی دی اس در ایران در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی و هفته گذشته طی مراسمی در مرکز دی دی سنتر ایزدشهر برای خبرنگاران معرفی شد. دی اس 7 مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو است که حداکثر قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتون متر را تولید می کند. حد اکثر سرعت این خودرو 210 کیلومتر بر ساعت و گیربکس آن 6 سرعته است.

این خودرو مجهز به تجهیزات ایمنی و رفاهی ABS، ESP، EBV، ASR، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، سیستم هشدار نقطه کور، ایربگ های راننده، سرنشین جلو، جانبی صندلی های جلو و پرده ای، ترمز دستی الکترونیک اتوماتیک، ترمز پارک الکترونیکی، کنترل چسبندگی به جاده، سیستم پارک اتوماتیک و خودکار، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب با قابلیت دید در شب، چراغ های جلو LED مجهز به سنسور نور روشنایی، روکش صندلی چرم اعلای ناپا طرح بند ساعت، گرم کن صندلی های جلو و ... است.
مدل 2018 این خودرو در دو نسخه Rivoli و Opera با قیمت 452 و 459 میلیون تومان به صورت نقدی علی الحساب و فروش مشارکتی توسط شرکت آرین موتور تابان به فروش می رسد.
 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.