printlogo

شرکت کارمانیا، نماینده رسمی خودروهای بی وای دی در ایران، طی مراسمی اولین سری از خودروهای F3 را تحویل مشتریان داد.
کد خبر : 16386
تاریخ انتشار : 08 خرداد 1397 18:44:00

«خبرماشین» - شرکت کارمانیا، نماینده رسمی خودروهای بی وای دی در ایران، طی مراسمی اولین سری از خودروهای F3 را تحویل مشتریان داد.

مدیرعامل کارمانیا در این مراسم گفت: دلیل تاخیر در تحویل خودرو F3 به مشتریان تغییر استانداردها به استانداردهای 85 گانه بود که فرایند انجام کار باعث بروز تاخیر در تحویل شد.

پویا سالاری ادامه داد: میزان داخلی سازی سری اول خودروها 20 درصد بوده و به سرعت 30 درصد خواهد رسید. همچنین امسال ظرفیت تولید کارمانیا 3.5 برابر شده و به 30 هزار دستگاه در سال رسیده

وی با اشاره به آغاز کمپین تبلیغاتی خودرو جدید S7 افزود: تولید این خودرو طبق برنامه در حال انجام است و موفق به اخذ استانداردهای 85 گانه شده و در موعد مقرر به بازار عرضه خواهد شد.

سالاری در رابطه با افزایش قیمت F3  خاطر نشان کرد: این افزایش قیمت تنها به دلیل  تغییر و روند رو به رشد در نرخ ارز بوده  و حتی افزایش دستمزد نیز لحاظ نشده است. همچنین چون استانداردسازی خودرو باعث توقف تولید شده بود افزایش قیمت ناگهانی انجام شد در غیر این صورت افزایش قیمت گام به گام و به موازات نرخ ارز انجام می شود. 

مدیرعامل کارمانیا ادامه داد: خودرو F3 با گیربکس اتوماتیک در حال طی مراحل تست است و احتمالا تا پایان سال پیش فروش آن آغاز خواهد شد. همچنین در نمونه اتوماتیک شاهد افزایش حجم موتور خواهیم بود.

سالاری در مورد قیمتS7 عنوان کرد:  قیمت S7 نیز حدود 160 میلیون خواهد بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: شرکت BYD پیرو سیاست های کشور چین است و تا زمانی که این کشور با ایران در ارتباط است مشکلی در زمینه مبادلات نخواهیم داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.