printlogo

جگوار مجموعه ای از به روز رسانی ها را برای E-Pace در بازار اروپا اعلام کرده که شامل موتور بنزینی پایه جدید و سیستم تعلیق انطباقی است.
کد خبر : 16493
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1397 12:13:00

جگوار مجموعه ای از به روز رسانی ها را برای E-Pace در بازار اروپا اعلام کرده که شامل موتور بنزینی پایه جدید و سیستم تعلیق انطباقی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این موتور بنزینی توربوی چهار سیلندر Ingenium جدید قدرت 147 کیلووات تولید کرده و شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه و مصرف سوخت 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.
این موتور پایین تر از طیف موتورهای چهار سیلندر بنزینی این خودرو قرار می گیرد که قدرت 183 کیلووات و گشتاور 365 نیوتون متر در مدل P250 و قدرت 221 کیلووات و گشتاور 441 نیوتون متر در مدل P300 تولید می کنند. این موتور به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته متصل می شود.
E-Pace علاوه بر این موتور جدید با چند هوش مصنوعی مازاد ارتقا یافته است. این شاسی بلند کامپکت از چیزی به نام Smart Settings (تنظیم هوشمند) بهره می برد که در I-Pace رونمایی شد. این سیستم راننده را بر اساس سیگنال بلوتوث تلفن همراه شناسایی کرده و به طور خودکار صندلی، کنترل دما و سیستم سرگرمی را برای آن تنظیم می کند.
به گفته جگوار، این سیستم به مرور زمان الگوی رفتاری، مکانی و آب و هوایی راننده را یاد می گیرد بنابراین به تدریج می توان با تشخیص موقعیت رفت و آمدی راننده صندلی خودرو را از قبل گرم یا سرد کند.
یک عملکرد تلفن هوشمند نیز به طور خودکار در زمانی که راننده معمولا با مخاطبان تماس می گیرد، به آن ها مرتبط خواهد شد.