printlogo

خرید لوازم یدکی رونیز، می تواند دغدغه ای برای دارندگان این خودرو محسوب شود. هم چنین خرید لوازم یدکی پیکاپ و یا خرید لوازم یدکی ریچ، از دغدغه های دارندگان این دسته از خودرو ها می باشد.
کد خبر : 23108
تاریخ انتشار : 1 تیر 1402 - 10:58

خرید لوازم یدکی رونیز، می تواند دغدغه ای برای دارندگان این خودرو محسوب شود. هم چنین خرید لوازم یدکی پیکاپ و یا خرید لوازم یدکی ریچ، از دغدغه های دارندگان این دسته از خودرو ها می باشد.

خودرو هایی پر استفاده که مدل های کار کرده و دست دوم آن ها، در حال حاضر در بازار خودرو داخلی خرید و فروش می شوند. ضمن این که برای آفرود باز ها، گزینه هایی مناسب به شمار می آیند و مورد استقبال آن ها قرار گرفته اند.

برای خرید لوازم یدکی این خودرو ها، لازم است اطلاعاتی در مورد مشخصه های فنی هر کدام داشته باشید. تفاوتی ندارد که از کدام خودرو استفاده می کنید. در هر صورت باید بدانید چه قطعاتی برای بخش فنی آن ها مورد نیاز می باشد!

مختصری از مشخصه های فنی خودرو رونیز

خودرو نیسان رونیز، به یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز شده است. این موتور از نوع تنفس طبیعی انژکتوری، قابلیت تولید 150 اسب بخار قدرت و 208 نیوتون متر گشتاور را دارا می باشد.

این نیرو به واسطه یک گیربکس 5 دنده دستی به هر دو محور خودرو انتقال پیدا می کنند. نیسان رونیز در واقع یک اس یو وی واقعی محسوب می شود و چندان کراس اوور نمی باشد. از این رو امکانات لازم را به منظور آفرود هم چون دنده کمی و پلوس خلاص کن را در خود جای داده است.

موتور خودرو نیسان رونیز، از موتور های قابل اطمینان و با کیفیت نیسان به شمار می آید. در صورتی به خوبی از آن نگهداری کنید و لوازم یدکی رونیز را به صورت اصل و اورجینال خریداری کنید، بدون تردید برای سال ها می توانید از آن استفاده نمایید.

خرید لوازم یدکی رونیز در تهران، با وجود فروشگاه های معتبر و شناخته شده، چندان کار دشوار به نظر نمی رسد. اما لازم است حتما اصالت کالا را در نظر بگیرید.

با مشخصات فنی خودرو پیکاپ آشنا شوید...

برای خرید لوازم یدکی پیکاپ، آشنا شدن با پیشرانه و مشخصه های فنی آن نیز ضروری می باشد. این خودرو نسبت به دیگر رقبای خود در بازار، برگ برنده ای را به عنوان بخش فنی و موتور دارا می باشد.

نیسان پیکاپ در ابتدای ورود، به یک موتور 2.4 لیتری مجهز شده بود که 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتون متر گشتاور را تولید می نمود. این پیشرانه دقیقا همان پیشرانه ای بود که از آن برای خودرو نیسان رونیز استفاده شد.

پس از گذشت مدتی و ایجاد محدودیت های محیط زیستی، این اجبار به وجود آمد که این خودرو را یورو 4 نمایند. از این رو توان آن به حد چشم گیری کاهش پیدا کرد و به 135 اسب بخار قدرت و 197 نیوتون متر گشتاور رسید.

نیسان پیکاپ می تواند در 12 ثانیه، از صفر به 100 برسد که برای چنین خودرویی خوب و مناسب به نظر می رسد. موتور این خودرو کم استهلاک بوده و دوام بالایی دارد. از آن جایی که برای مدتی زیادی از حضور آن در بازار می گذرد، خرید لوازم یدکی پیکاپ را بدون نگرانی انجام خواهید داد. به خصوص خرید لوازم یدکی پیکاپ در تهران که با وجود مراکز معتبر و شناخته شده، قطعات این خودرو را به دست کاربران و دارندگان آن می رسانند.

زیر کاپوت خودرو ریچ چه می گذرد؟

اگر شما هم از خودرو وانت ریچ استفاده می کنید، اما اطلاعات چندانی در مورد پیشرانه و مشخصات فنی آن ندارید، بهتر است برای این که خرید لوازم یدکی ریچ را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید، اطلاعاتی مختصر در مورد آن به دست آورید.

در زیر کاپوت خودرو وانت ریچ، یک موتور 2.4 لیتری قرار گرفته است که توانایی تولید 134 اسب بخار قدرت و 208 نیوتون متر گشتاور را دارای می باشد. این پیشرانه در کنار سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ با دنده کمکی، از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می آید. البته چنین مشخصه ای در نیسان پیکاپ نیز مشاهده می شود!

مدت های زیادی است که از حضور خودرو ریچ در بازار می گذرد. حتی به تازگی توسط سایپا نیز مونتاژ آن صورت گرفته است که می توان گفت کیفیت نمونه های مونتاژ شده توسط پارس خودرو را دارای نیستند.

لوازم یدکی خودرو های رونیز، پیکاپ یا ریچ

با این حال، خرید لوازم یدکی ریچ، با وجود مراکز و فروشگاه های متعدد در سطح شهر ها و شهرستان ها، چندان دشوار به نظر نمی رسد. خرید لوازم یدکی ریچ در تهران نیز مشقت زیادی نداشته و تنها کافی است که از اصل بودن و اورجینال بودن قطعات اطمینان خاطر کسب کنید.

نکاتی برای خرید لوازم یدکی در تهران

پیش از این که به این فکر کنید تصمیم دارید با خرید لوازم یدکی پیکاپ چه قطعاتی را تهیه کنید، یا از خرید لوازم یدکی ریچ کدام قطعات را نیاز دارد یا حتی کدام لوازم یدکی رونیز برای سلامت خودرو باید خریداری شود، بهتر است به اصل بودن و اورجینال بودن آن ها توجه نمایید.

برای این که از اصالت لوازم یدکی خریداری شده، مطمئن شوید، توصیه می کنیم حتما به فروشگاهی معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. فروشگاه های بسیاری در سطح شهر تهران فعالیت دارند که متاسفانه به دلیل سودجویی، قطعات این خودرو ها را به صورت اورجینال به فروش نمی رسانند.

به همین خاطر ممکن است پس از به کار گیری هر قطعه فیک و استوک در ساختار خودرو، مشکلات بیش تری برای آن ایجاد شده و متحمل هزینه های بیش تری برای عیب یابی و تعمیر آن شوید.

پس از پیدا کردن فروشگاهی معتبر و شناخته شده که لوازم یدکی ریچ، پیکاپ و رونیز را اصل و اورجینال ارائه می داد، باید با بررسی هولوگرام روی بسته بندی قطعات، قدم دیگری برای کنترل اصالت لوازم یدکی مورد نیاز خود بردارید.

توجه نمایید که نباید بست بندی مخدوش شده باشد و یا هولوگرام آسیب دیده باشد. هر گونه مشکل در بسته بندی و یا هولوگرام آن می تواند نشانه ای از فیک بودن قطعات باشد.

پس از بررسی این موارد، حتما لوازم یدکی پیکاپ را بر اساس شماره شاسی خودرو خریداری نمایید. در واقع این امر باید برای خرید لوازم یدکی ریچ و هم چنین خرید لوازم یدکی رونیز نیز رعایت شود.

عدم رعایت سازگاری لوازم یدکی و قطعات هر خودرو با مدل، شماره شاسی و... اتومبیل، می تواند منجر به بروز ایراد فنی و اساسی در ساختار خودرو شود. علاوه بر این، ممکن است پس از خریداری کردن و ارائه آن به تعمیرکار، بر اساس عدم سازگاری و هماهنگی با مدل و دیگر اجزای خودرو، از آن استفاده نکند. به همین خاطر شما مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای خرید لوازم یدکی مناسب خودرو خود خواهید شد!

اهمیت خرید لوازم یدکی اورجینال و فابریک

خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال، نقش بسیار حائز اهمیتی در سلامت پیشرانه و دیگر بخش های خودرو دارد. عدم استفاده از قطعات فابریک، می تواند منجر به بروز خسارات جانی و مالی فراوانی شود. وجود قطعات چینی، فیک و نا مرغوب و بی کیفیت در بازار، امکان تشخیص لوازم یدکی اصل را محدود و دشوار می کند!

لوازم یدکی خودرو های رونیز، پیکاپ یا ریچ

لوازم یدکی رونیز و یا حتی پیکاپ و ریچ یا هر خودرو دیگر، نقش مهمی در سلامت و کارایی آن دارند. از این رو باید حتما اصالت و فابریک بودن هر قطعه خریداری شده، مد نظر قرار داده شود. در غیر این صورت شک نکنید که در آینده ای نه چندان دور، به واسطه استفاده از قطعات و لوازم یدکی نا مرغوب و استوک، علاوه بر متحمل شدن هزینه های بیش تر، متحمل خسارات بیش تری در سلامت خودرو خواهید شد!

راهنمای خرید لوازم یدکی ریچ، پیکاپ و رونیز

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لازم است فروشگاهی معتبر را در گام اول به منظور خرید لوازم یدکی شناسایی کنید.

فروشگاه لوازم یدکی عظیمی شاپ، از فروشگاه های معتبر در زمینه ارائه و فروش لوازم یدکی خودرو ریچ می باشد. این فروشگاه برای کاربران، لوازم یدکی پیکاپ و هم چنین لوازم یدکی رونیز را نیز عرضه می دارد.

عظیمی شاپ با داشتن بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش لوازم یدکی، از بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه های لوازم یدکی در تهران به حساب می آید. این فروشگاه لوازم یدکی، اصالت محصولات و کالا های خود را تضمین می دهد. ضمن این که در جهت جلوگیری از اتلاف وقت کاربران و دارندگان این خودرو ها، شرایط خرید تلفنی لوازم یدکی فراهم شده است.

شما می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و با اعلام کردن مدل و نام خودرو و قطعه مورد نیاز، خرید لوازم یدکی و قطعات رونیز، ریچ یا پیکاپ را انجام دهید.

 

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.