printlogo

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی که خودرو شما را تشکیل می دهند لوازم یدکی خودرو میگویند لوازم یدکی خودرو به چها دسته کلی طبقه بندی میشود در ادامه به بررسی انها میپردازیم
کد خبر : 23148
تاریخ انتشار : 12 تیر 1402 - 13:22

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی که خودرو شما را تشکیل می دهند لوازم یدکی خودرو میگویند لوازم یدکی خودرو به چها دسته کلی طبقه بندی میشود در ادامه به بررسی انها میپردازیم :

  1. لوازم یدکی بدنه خودرو
  2. لوازم یدکی موتوری خودرو
  3. لوازم یدکی جلوبندی خودرو
  4. لوازم یدکی مصرفی خودرو

 

لوازم یدکی بدنه خودرو

به قطعاتی گفته میشود که بدنه خودرو شما را تشکیل می دهند و معمولا در هنگام تصادفات اسیب میبیند و باید تعویض شود لوازم یدکی بدنه خودرو به صورت خام و بدون رنگ در فروشگاه لوازم یدکی خودرو به فروش می رسد و باید با توجه به رنگ خودرو شما رنگ امیزی شود .

از مهم ترین لوازم یدکی بدنه خودرو که در اتویار موجود است میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سپر های خودرو
  • چراغ های خودرو
  • درب های خودرو
  • ایینه بغل خودرو
  • براکت های سپر خودرو
  • فلاپ های سپر خودرو
  • شیشه خودرو
  • جلوپنجره خودرو

تمامی لوازم یدکی بدنه خودرو در اتویار موجود است اگر لوازم یدکی خودرو شما در صفحه فروشگاه اتویار موجود نبود حتما برای استعلام محصول با واحد پشتیبانی تماس بگیرید . (09903338473)

لوازم یدکی موتوری خودرو

 

 

یکی از اصلی ترین قطعات خودرو شما موتور خودرو است به قطعاتی که در عملکرد موتور خودرو شما نقش دارند لوازم یدکی موتوری خودرو می گویند لوازم یدکی موتوری خودرو از در اتویار موجود است از اصلی ترین لوازم یدکی موتوری خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • موتور خودرو
  • اویل پمپ
  • شلنگ کلاچ
  • وایر خودرو
  • پیستون

 

لوازم یدکی جلوبندی خودرو

لوازم یدکی خودرو که در عمل فرمان پذیری خودرو نقش دارد را لوازم یدکی جلوبندی خودرو می گوییم لوازم یدکی جلوبندی خودرو شامل :

  • فرمان خودرو
  • میله موج گیر خودرو
  • سیبک فرمان
  • سیبک طبق

 

لوازم یدکی جلوبندی خودرو در اتویار موجود است و همراه با ضمانت اصالت کالا عرضه می شود .

خرید لوازم یدکی خودرو

یکی از اصلی ترین نیاز دارندگان خودرو های چینی خرید لوازم یدکی خودرو است . در گذشته برای خرید لوازم یدکی خودرو باید به صورت حضوری به فروشگاه لوازم یدکی خودرو مراجعه می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی میتوانید به صورت انلاین با خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو نیاز خود را برطرف کنید .

خرید لوازم یدکی خودرو به صورت انلاین مزیت های زیادی داد یکی از این مزیت ها صرفه جویی در وقت شما است و دیگری شما با خرید انلاین میتوانید دو یا چند محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و به بررسی قیمت لوازم یدکی خودرو بپردازید و خرید خود را انجام دهید .

در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو باید به خرید لوازم یدکی اورجینال دقت کنید با افزایش قیمت دلار کالای غیر اصل و تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو به فروش می رسد حتما به اصالت کالا دقت کنید در حالت کلی لوازم یدکی خودرو به دو دسته کلی دسته بندی میشود :

  1. لوازم یدکی اورجینال یا لوازم یدکی شرکتی
  2. لوازم یدکی وارداتی

لوازم یدکی شرکتی در مقایسه با لوازم یدکی وادراتی قیمت بالاتر و کیفیت بالاتری دارد راه تشخیص لوازم یدکی شرکتی بررسی کد فنی محصول است تمامی لوازم یدکی خودرو که از نوع شرکتی هستند دارای بارکد فنی هستند .

 

لوازم یدکی وارداتی درجه بندی دارند و به دسته زیر دسته بندی میشود :

  1. لوازم یدکی وادراتی درجه یک
  2. لوازم یدکی وارداتی درجه دو
  3. لوازم یدکی وارداتی درجه سه

لوازم یدکی وارداتی درجه یک با لوازم یدکی شرکتی رقابت میکند و از نظر کیفیت نزدیک به نمونه شرکتی است .

بهترین سایت خرید قطعات خودرو

 

شاید دسترسی لوازم یدکی خودرو نسبتا آسان باشد؛اما معمولا صاحبان خودرو در شهرستانها برای خرید لوازم یدکی خودرو مورد نیاز خیلی به زحمت میافتند. نکته مهم دیگر آن است که در همین تهران نیز به دلیل عدم فعالیت مناسب نمایندگی لوازم یدکی خودرو ، کمتر فروشگاهی را میتوان یافت که لوازم یدکی خودرو را یکجا داشته باشد.

به همین دلیل برای خرید چند قطعه بعضا باید زمان زیادی را در بازار صرف کنید. در فروشگاه اینترنتی اتویار تمامی لوازم یدکی خودرو را عرضه میکند حتی اگر محصولی را در فروشگاه مشاهده نکردید، میتوانید با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را جداگانه ثبت کنید.

اگر بخواهیم برای خرید لوازم یدکی خودرو یک مرجع مناسب را معرفی کنیم فروشگاه اتویار را معرفی میکنیم اتویار یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو است و میتوانید خرید لوازم یدکی خودرو را از اتویار انجام دهید اتویار به چهار علت اصلی بهترین سایت خرید قطعات خودرو است :

  • ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز
  • تحویل کالا در سراسر ایران
  • امکان انتخاب روشهای پرداخت گوناگون (آنلاین، کارت به کارت )
  • دریافت محصولات بههمراه ضمانت اصالت و سلامت
  • پایین ترین قیمت لوازم یدکی خودرو

اتویار با هدف عرضه مستقیم لوازم یدکی خودرو از وارد کننده به مصرف کننده فعالیت خود را اغاز کرده است و تمامی قیمت ها در اتویار زیر قیمت بازار است برای خرید لوازم یدکی خودرو و بررسی قیمت لوازم یدکی خودرو همین حالا تماس بگیرید (09903338473) .

اپلیکیشن لوازم یدکی خودرو

امروزه با پیشرفت علم اپلیکیشن لوازم یدکی خودرو برای خرید لوازم یدکی خودرو راه اندازی شده است و شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن لوازم یدکی خودرو از کافه بازار خرید لوازم یدکی خودرو را به صورت درون برنامه ایی انجام دهید و نیاز خود را در زمینه خرید قطعات خودرو خود برطرف کنید .

قیمت لوازم یدکی خودرو

با توجه به نوسانات بازار ارز قیمت لوازم یدکی خودرو ثابت نیست و مدام تغییر میکند ما در اتویار به صورت روزانه قیمت لوازم یدکی خودرو را به روز رسانی میکنیم و اتویار میتواند یک مرجع مناسب برای بررسی قیمت لوازم یدکی خودرو باشد . .

همچنین در اتویار این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که دو یا چند محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و کالای مورد نظر خود را از بین لوازم یدکی خودرو انتخاب کنید . برای دریافت لیست قیمت لوازم یدکی خودرو و مشاوره رایگان با اتویار تماس حاصل کنید .

ما در اتویار امکان خرید لوازم یدکی خودرو را به صورت انلاین و حضوری برای شما فراهم کرده ایم و همچینن پرداخت درب منزل برای ساکنان تهران فراهم شده است و میتوانید با خیال راحت خرید لوازم یدکی خودرو را انجام دهید .

ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

خریدارن لوازم یدکی خودرو با بررسی قیمت لوازم یدکی خودرو به دنبال خرید از ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو هستند تا کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند . یکی از ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو فروشگاه اتویار است . قیمت لوازم یدکی خودرو در اتویار زیر قیمت بازار است و تمامی کالا ها با سود حداقلی قیمت گذاری میشوند .

امروزه یافتن ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو کار اسانی است و شما با یک سرچ ساده در بین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو و مقایسه قیمت ها میتوانید فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید .

شما برای خرید از اتویار ابتدا باید نام قطعات مورد نیاز را در سایت جستجو کنید. پس از پیدا کردن لوازم مورد نیاز، قیمت آنها را مشاهده کنید. توصیه میکنیم حتما قیمت محصولات را در سایتهای دیگر نیز بررسی کنید. بهاین ترتیب مطمئن خواهید شد که ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو با ارزانترین قیمت را انتخاب کردهاید. تلاش ما بر آن است تا با حذف واسطههای غیرضروری، محصولات مورد نیاز مشتریان را با بهترین قیمت در اختیار آنها قرار دهیم.

 

نمایندگی لوازم یدکی خودرو

خریداران لوازم یدکی خودرو ترجیح میدهند لوازم یدکی خودرو خود را از نمایندگی لوازم یدکی خودرو خریداری کنند . خرید از نمایندگی لوازم یدکی خودرو مزیت های زیادی دارید از قبیل :

  1. شما میتوانید لوازم یدکی خودرو را به صورت عمده از نمایندگی لوازم یدکی خودرو خریداری کنید .
  2. تمامی لوازم یدکی خودرو مورد نظر در نمایندگی لوازم یدکی خودرو یافت میشود و دیگر نیازی به مراجعه به چندین فروشگاه نیست .
  3. نمایندگی لوازم یدکی خودرو لوازم یدکی خودرو را با سود کمتری به فروش می رساند

نمایندگی لوازم یدکی خودرو در بورس لوازم یدکی خودرو یعنی خیابان ملت واقع شده است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بورس لوازم یدکی خودرو های چینی را بخوانید .

شما فقط میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی لوازم یدکی خودرو مراجعه نمایید . اما متاسفانه نمایندگی لوازم یدکی خودرو گاهی پشتیبانی مناسبی برای فروش لوازم یدکی خودرو ندارد و شما باید به سایر فروشگاه لوازم یدکی خودرو مراجعه نمایید .

یکی از فروشگاه لوازم یدکی خودرو در تهران فروشگاه اتویار است . فروشگاه اتویار واقع در خیابان ملت کوچه میرشریفی است و تمامی لوازم یدکی خودرو از قبیل :

  • لوازم یدکی جک
  • لوازم یدکی لیفان
  • لوازم یدکی چری
  • لوازم یدکی جیلی
  • لوازم یدکی بسترن
  • لوازم یدکی ام وی ام
  • لوازم یدکی MG

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو ( اتویار ) موجود است . با خرید خود از اتویار به جمع خریدارن این فروشگاه بپیوندید .

سوالات متداول

چگونه از فروشگاه اتویار خرید کنیم ؟

ما در اتویار علاوه بر امکان خرید حضوری برای شما شرایط برای خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو را فراهم کرده ایم با خیال راحت از اتویار خرید کنید .

امکان ارسال لوازم یدکی خودرو از اتویار فراهم است ؟

بله لوازم یدکی خودرو از اتویار به سراسر کشور ارسال میشود و برای خرید بالای ده ملیون تومانی ارسال رایگان در نظر گرفته ایم .

چگونه از اصالت لوازم یدکی خودرو اطمینان حاصل کنیم ؟

ما در اتویار لوازم یدکی خودرو را به صورت اورجینال به فروش می رسانیم و تمامی لوازم یدکی خودرو دارای ضمانت اصالت کالا هستند .

 

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.