printlogo

قیمت سوزوکی ویتارا که در سال های گذشته توسط ایران خودرو تولید و چند سالی است که از سبد محصولات این شرکت حذف شده، در بازار با افزایش روبرو شده است.
کد خبر : 23794
تاریخ انتشار : 4 دی 1402 - 16:20

قیمت سوزوکی ویتارا که در سال های گذشته توسط ایران خودرو تولید و چند سالی است که از سبد محصولات این شرکت حذف شده، در بازار با افزایش روبرو شده است.

در حال حاضر قیمت سوزوکی ویتارا مدل 97 با کارکرد 100 هزار کیلومتر، دو میلیارد و 200 میلیون تومان است.

سوزوکی ویتارا

مشخصات سوزوکی ویتارا

این خودرو مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری قدرتمند و کم مصرف بوده که به سامانه زمان بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است. این موتور پیشرفته با تولید 169 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور در کنار سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک چهار حالته قادر است گراند ویتارا را از دشوارترین شرایط و صعب العبورترین مسیرها به راحتی و با کمترین فشار عبور دهد. مصرف سوخت 2.4 VVT نیز قابل توجه است، به گونه ای که مدل دنده دستی آن در بزرگراه تنها 7.6 لیتر بنزین در هر صد

سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل 4 حالته ویتارا همیشه برای چهار چرخ در هر وضعیت جاده ای ، چسبندگی مناسب با زمین را تضمین می نماید . تمامی تنظیم های این سیستم توسط کلیدی که در وسط کنسول تعبیه شده انجام می شود و توسط آن شما می توانید به راحتی به نسبت وضعیت و جاده ای که در آن قرار دارید حالت انتقال قدرت بین چهار چرخ خودرو را تنظیم نمایید :

حالت 4H جهت رانندگی عادی در خیابان ها و بزرگراه ها ،

حالت 4H LOCK جهت جاده های برفی و گل و لای نسبتا نا هموار

و حالت 4L LOCK جهت مسیر های خیلی سخت و صعب العبور قابل انتخاب می باشد .

سیستم تعلیق تمام مستقل این خودرو به کمک سیستم مک فرسون و مولفه های اتصالی چندگانه عقب، شاسی نردبانی درونی را کامل می کند و صدای بدنه را کاهش می دهد.

سوزوکی ویتارا