printlogo

هفتمین دوره مسابقات رالی خانودگی پایتخت با محوریت قانون مداری در بوستان آزادگان منطقه 15 برگزار شد.
کد خبر : 10330
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1394 16:22:00

هفتمین دوره مسابقات رالی خانودگی پایتخت با محوریت قانون مداری در بوستان آزادگان منطقه 15 برگزار شد.

علی اکبر انجمنی شهردار منطقه افزود: این مسابقه با حضور بیش از 150 شرکت کننده به همراه اتومبیل های شخصی از محل بوستان آزادگان در منطقه 15 آغاز و در محله هرندی منطقه 12 به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف توسعه تفریحات ورزشی و ارتقاء روحیه شادابی و نشاط برگزار می شود خاطر نشان کرد: میزان قانون مداری شرط برد و باخت در این مسابقه بود و شرکت کنندگان در این رقابت ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با حرکت بین دو خط سفید سعی در اشاعه این فرهنگ صحیح رانندگی داشتند.

شهردار منطقه در ادامه افزود: 30 داور در مسیر مسابقه مستقر شده و ضمن کنترل سرعت مجاز خودروها، بر نحوه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین حرکت بین خطوط رانندگان نظارت داشتند.

وی اظهار داشت: پس از ارزیابی و امتیازدهی داوران، در جلسه اختتامیه ای که در شهرداری منطقه برگزار می شود از برندگان مسابقه تقدیر به عمل می آید. هدایایی نیز به رسم یادبود به تمامی شرکت کنندگان داده خواهد شد.

شهردار منطقه تصریح کرد: پیش از برگزاری مسابقه، شرکت کنندگان در کلاسهای آموزشی شرکت و در خصوص رعایت نکات ایمنی، سرعت و ... آموزش دیدند.

شایان ذکر است، مسابقه با حضور رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون ورزش بانوان، رییس اداره تفریحات، معاون اجتماعی و فرهنگی ومسئولین ورزش منطقه برگزار شد.

 

منبع: خبرخودرو