printlogo

کادیلاک به دنبال افزایش فروش در چین از طریق طراحی های جوان پسند تر و قیمت گذاری رقابتی تر محصولاتش است.
کد خبر : 10912
تاریخ انتشار : 10 فروردین 1395 10:35:00

کادیلاک به دنبال افزایش فروش در چین از طریق طراحی های جوان پسند تر و قیمت گذاری رقابتی تر محصولاتش است. 

اگر  چه این روزها بازار چین حال خوشی ندارد و رشد آن رو به کاهش نهاده اما بخش خودروهای لوکس آن همچنان سودده است. جنرال موتورز تصمیم دارد از طریق طراحی جوان پسندتر محصولاتش ذهنیت خریداران را در مورد برند خود تغییر دهند و از سهم ب ام و و مرسدس بنز در بازار بکاهد. مدیر کادیلاک گفت: در حال حاضر خریداران جوان بر بازار خودروهای لوکس خیره شده اند. 

از آن جایی که کادیلاک یک تازه وارد است برای آن همگامی با سلایق بازار بسیار ساده تر است. می بینیم که در طراحی های جدید لبه های تیز بدنه کاسته شده و ظاهر سه بعدی خودرو بهتر شده است. همچنین جنرال موتورز دیگر خودروهای LWD (با فاصله محوری زیادتر) را تولید نمی کند و به جای آن کادیلاک یک پلتفرم جهانی جوان پسندتر را عرضه می نماید. 

گفتنی است فروش کادیلاک در بازار سال گذشته چین 17% افزایش یافته و به نزدیک 80 هزار دستگاه رسیده است که حدود 4.1% از بازار است. خودروهای ATS – L و XTS مهم ترین سهم را در این افزایش فروش داشته اند. این برند در نظر دارد در سال جاری به فروش صد هزار دستگاهی دست پیدا کند و به کمک کارخانه جدید سائیک جی ام در شانگهای و آغاز تولید سدان لوکس CT6 که به دلیل تولید  در چین معاف از مالیات 25 درصدی می شود به اهداف خود دست پیدا کند.