printlogo

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در سال جدید توسعه پیاده راه سازی در راستای حمل ونقل پاک و انسان محور دنبال خواهد شد.
کد خبر : 11306
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1395 15:11:00

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در سال جدید توسعه پیاده راه سازی در راستای حمل ونقل پاک و انسان محور دنبال خواهد شد.

جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت حمل و نقل انسان محور و توسعه پیاده راه سازی گفت :حمل ونقل پاک بر پیاده روی تاکید کرده و استفاده از دوچرخه ، توسعه موتور سیکلت ها وخودروهای برقی را در برمی گیرد.

وی افزود :بنابراین در راستای حمل ونقل پاک و انسان محور باید استفاده از این وسائل وتوسعه پیاده راه را جدی گرفت .تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت پیاده راه سازی در توسعه حمل و نقل انسان محور گفت : امسال در مناطق پرتراکم وشلوغ که معبر جایگزین وجود دارد ،معابر مستعد پیاده راه سازی شناسایی خواهند شد.

وی افزود :در اولین جلسه ای که با معاونین حمل و نقل مناطق در سال جدید برگزار شد ،به توسعه پیاده راه سازی در مناطق پرتراکم که معبر جایگزین نیز دارند،تاکید و توجه شد.تشکری هاشمی تاکید کرد : در مناطق 8 ،5 و 1 و برخی مناطق دیگری پیشنهادات پیاده راه سازی معرفی و بررسی شده است تا بر تعداد پیاده راه های شهر بیفزاییم.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: البته در انتظار پیشنهادات کلیه مناطق برای پیاده راه سازی هستیم.

تشکری هاشمی با اشاره به نقش دوچرخه در حمل انسان محور گفت :توسعه استفاده از دوچرخه و موتور سیکلت برقی نیز گام های دیگری است که برای توسعه حمل ونقل انسان محور برداشته می شود.

 

منبع: خبرخودرو