printlogo

به همت جمعی از فعالان جامعه اتومبیلرانی، آفرود، جوامع علمی ورزشی، مجموعه ARB Tehran و خانواده های محترم ایرانی، کمپین خودجوش "رانندگی مطمئن (Drive Safe) " تشکیل شد.
کد خبر : 11345
تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1395 12:04:00

«خبرماشین» - به همت جمعی از فعالان جامعه اتومبیلرانی، آفرود، جوامع علمی ورزشی، مجموعه ARB Tehran  و خانواده های محترم ایرانی، کمپین خودجوش "رانندگی مطمئن (Drive Safe) " تشکیل شد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، اهداف این کمپین عبارت است از: فرهنگ سازی برای داشتن خیابان ها و جاده های ایمن تر، یادآوری قوانین و آداب رانندگی به رانندگانی که آیین نامه رانندگی را بدست فراموشی سپرده اند، تشویق رانندگان به رعایت حق و حقوق دیگر شهروندان اعم از رانندگان و عابرین پیاده، الگو برداری و آموزش از حرکات صحیح رانندگی بزرگتر ها توسط نسل جوان و نوجوان در رعایت قوانین پایه ای رانندگی، کمک کردن به کاهش ترافیک، شمار تصادفات و تلفات جانی.

چاپ و پخش استیکرها به صورت رایگان با پیام های آموزنده برای رانندگانی که آنها را در ترافیک و خیابان ها روی ماشین ها مشاهده می کنند، گرفتن کمک و پشتیبانی از جراید، مجله ماشین، فدراسیون اتومبیلرانی، کمک این علائم به رعایت کامل قانون توسط دارندگان آنها، چاپ همه ماهه پیام های جدید و پخش آن در میان اعضا و سطوح جامعه، جوامع ورزشی و رانندگان برای پخش استیکرها و رایج کردن این فرهنگسازی نحوه فعالیت این کمپین است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن همراه 0912585652 (کوثری) تماس بگیرید.

contact@arbtehran.com