printlogo

10 ورودی پایانه های حمل و نقل عمومی در داخل محوطه نمایشگاه شهر آفتاب با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 اصلاح هندسی شد.
کد خبر : 11437
تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1395 11:47:00

10 ورودی پایانه های حمل و نقل عمومی در داخل محوطه نمایشگاه شهر آفتاب با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 اصلاح هندسی شد.

رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: این طرح به منظور آماده سازی ورودی پایانه ها برای استفاده اتوبوسهای شرکت واحد و بین شهری در مراجعه به نمایشگاه شهر آفتاب انجام شد.

وی همچنین به مناسب سازی معابر داخلی نمایشگاه اشاره و بیان کرد: 130 نقطه از معابر نمایشگاه شهر آفتاب در قالب همسطح سازی و اجرای رمپ با مشارکت حوزه های حمل ونقل و ترافیک مناطق 22 گانه مناسب سازی شد.

زلفی ادامه داد: به منظور هدایت مسافران و شهروندان به نمایشگاه شهر آفتاب علاوه بر نصب 6 تابلوی پرچمی و بیش از 40 تابلوی هدایت مسیر جانبی در معابر بزرگراهی منتهی به نمایشگاه، بیش از 150 متر مربع بنر نیز در 120 نقطه از این معابر با متن های «ورودی به پارکینگ نمایشگاه شهر آفتاب»، «به سمت پارکینگ غرفه داران»، «در این محل عوارض دریافت نمی شود»، «اتوبان تهران قم» و... نصب شده است.

به گفته این مسئول نصب موانع فیزیکی یو شکل برای ممانعت از ورود خودروها به حریم پیاده روها و تسهیل در تردد عابرین پیاده و اجرای رمپ در محوطه پارکینگ های 1 و 2 جهت استفاده مراجعه کنندگان از دیگر اقدامات این حوزه در نمایشگاه شهر آفتاب بوده است.

این حوزه همچنین اقدام به خرید و نصب 3 دستگاه کانکس برای استفاده مدیران و مسئولین حمل و نقل عمومی در محوطه نمایشگاه، نصب سایه بان برای انتظامات محوطه نمایشگاه و نصب یک دستگاه کانکس دوچرخه کرده است.