printlogo

کارشناسان تیونینگ کربن موتور همه قطعات پلاستیکی مرسدس بنز کلاس G را با نمونه های الیاف کربنی تعویض کرده و ظاهری فوق العاده لوکس را برای اتاق آن در نظر گرفتند.
کد خبر : 12019
تاریخ انتشار : 24 تیر 1395 11:44:00

کارشناسان تیونینگ کربن موتور همه قطعات پلاستیکی مرسدس بنز کلاس G  را با نمونه های الیاف کربنی تعویض کرده و ظاهری فوق العاده لوکس را برای اتاق آن در نظر گرفتند.

شرکت فوق علاوه بر استفاده از الیاف کربنی، روکش های چرم بسیاری را برای نقاط مختلف کلاسG  نظیر کنسول، داشبورد و درها به کار برده است که در کنار هم ظاهری لوکس را فراهم کرده. به علاوه آن که دوخت صندلی ها هم عوض شده و در اتاق خودرو از مواد جاذب صدا استفاده گردیده است. از دیگر تغییرات این کلاسG  می توان به چراغ های جلوی LED، تایرهای آفرود و موتور تقویت شده اشاره کرد. البته هنوز اعلام نشده که تغییرات انجام شده بر روی موتور تا چه حد عملکرد آن را دستخوش تغییرات کرده ولی در کل به نظر می رسد که تمرکز کربن موتور بیشتر بر روی بهبود طراحی داخلی کلاس G بوده است. گفته می شود که استفاده از قطعات فیبر کربنی در داخل این خودرو باعث می شود که وزن آن 400 پوند کاهش پیدا کند اما باز هم مشخص نیست که این کاهش وزن تا چه میزان بر روی فرمانپذیری و شتابگیری خودرو تاثیر خواهد داشت.

 

منبع: خبرخودرو