printlogo

نیسان Serena مدل 2016 پس از چندین بار لو رفتن در هفته های اخیر به تازگی برای ژاپن معرفی شده است.
کد خبر : 12032
تاریخ انتشار : 26 تیر 1395 14:05:00

نیسان Serena مدل 2016 پس از چندین بار لو رفتن در هفته های اخیر به تازگی برای ژاپن معرفی شده است.

نیسان Serena پس از فروش 1.5 میلیون دستگاهی از مدل های نسل قبلی آن که از ابتدای 1991 وارد بازار شده بود، وارد نسل پنجم خود شد. نیسان Serena مدل 2016 اواخر ماه اوت با قیمت پایه کم تر از 28662 دلار وارد بازار ژاپن خواهد شد.

نیسان Serena جدید با عناصری از مدل های نسل قبل خود در بدنه اش، از طراحی برجسته نوین شامل قسمت جلوی مناسب با چراغ های جلوی دو بخشی نوین، جلوپنجره V-Motion با روکش کرومی، سپر بازطراحی شده، چراغ های مه شکن مستطیلی و کاپوتی بازطراحی شده بهره می برد.

نیسان هنوز جزئیات و تجهیزات کامل Serena مدل 2016 را اعلام نکرده است. البته این خودروساز اعلام کرده که نیرومحرکه بنزینی-برقی S-Hybrid مدل کنونی با اصلاحاتی جامع در نسل پنجم این خودرو نیز به کار می رود.

نسل جدید Serena اولین مدل تولیدی این خودروساز است که به تکنولوژی هدایت خودران ProPILOT مجهز می شود. این تکنولوژی برای استفاده در بزرگراه در ترافیک های تک لاین طراحی شده است. نیسان با معرفی ProPILOT در Serena جدید اولین خودروساز ژاپنی خواهد بود که ترکیبی از فرمان، شتاب دهنده و ترمز را معرفی می کند که می تواند به صورت تمام خودکار فعالیت کند.

 

منبع: خبرخودرو