printlogo

پس از رونمایی موفق خودروی ام وی ام X33 S در نمایشگاه خودروی مشهد چهارشنبه، 17 شهریور در حالی که کمتر از یک ماه از رونمایی این خودرو می گذرد، قیمت این خودرو به صورت رسمی اعلام شد.
کد خبر : 12437
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1395 15:07:00

«خبرماشین» - پس از رونمایی موفق خودروی ام وی ام X33 S در نمایشگاه خودروی مشهد امروز چهارشنبه، 17 شهریور در حالی که کمتر از یک ماه از رونمایی این خودرو می گذرد، قیمت این خودرو به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، مدیران خودرو طی مراسمی در نمایندگی خسروانی در شرق تهران قیمت محصول جدید خود را اعلام کرد. قرار است این خودرو در مدل معمولی 74 میلیون و 889 هزار تومان و در مدل اسپرت 76 میلیون و 889 هزار تومان به فروش برسد.

مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودروی ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. این گیربکس می‌تواند رانندگی نرمی را برای ام وی ام X33 S  فراهم کند ضمن آنکه همواره دور موتور را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند بهینه خواهد بود هرچند گیربکس این خودرو توانایی رانندگی اسپرت را هم دارد و در مواقع لزوم می‌تواند به‌خوبی ضرایب دنده را سنگین کند تا خودرو بتواند در زمان لازم شتاب گیری بالایی هم داشته باشد. این اطمینان به خریداران این محصول داده می شود که علاقه مند به رانندگی با این خودرو خواهند شد چراکه این گیربکس‌ها به دلیل عدم تعویض دنده، رانندگی آرامی را فراهم می‌کنند که این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در شهرهای شلوغ میکند. البته برای علاقه‌مندان یک رانندگی اسپرت، این گیربکس قابلیت تعویض دنده (تیپ ترونیک) را نیز دارد و راننده می‌تواند مانند یک گیربکس شش دنده اتوماتیک، ضرایب گیربکس را از طریق دسته ‌دنده شیک این خودروافزایش یا کاهش دهد. 

ابعاد خارجی این خودرو به خوبی طراحی شده است و شکل داینامیک خاصی به آن بخشیده است، در عین حال، این طراحی استاندارد خللی در روح زیبای این خودرو در چشم بیننده وارد نکرده است. این خودرو به نحوی طراحی شده است که مستقیماً تناسب خود را در فضای سرنشینان نشان می دهد. فاصله بین دو محور به عنوان معیاری اساسی در خودرو‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که فضای سرنشینان در واقع بین دو محور در نظر گرفته می‌شود‌. فاصله بین دو محور MVM X33 S  عدد  2510میلی‌متر را نشان می‌دهد. فاصله این مدل شاسی بلند از سطح زمین در حالت ایستاده و بدون سرنشین و بار 190 میلی متر است که یک سر و گردن بالاتر از رقبا در خیابان چشم نوازی می کند.

به طور کلی MVM X33 s  یک خودروی شاسی بلند است که علاوه بر داشتن خصوصیات یک خودروی شاسی بلند، راحتی رانندگی یک خودروی سواری را برای راننده تامین می کند. 

عکس: امیرعلی شبیری