printlogo

تست فنی ام جی GT از سوی مدیا موتورز، نمایندگی رسمی محصولات ام جی در ایران، با حضور کارشناسان خودرویی و خودرونویسان، برخی عاملیت های فروش و.. در پیست سرعت آزادی تهران برگزار شد.
کد خبر : 12784
تاریخ انتشار : 04 آبان 1395 09:29:00

«خبرماشین» - تست فنی ام جی GT از سوی مدیا موتورز، نمایندگی رسمی محصولات ام جی در ایران، با حضور کارشناسان خودرویی و خودرونویسان، برخی عاملیت های فروش و.. در پیست سرعت آزادی تهران برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، این خودرو که هم اکنون با قیمت 115 میلیون تومان به صورت نقدی از سوی مدیا موتورز عرضه می شود، مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 127 اسب بخار است که با توجه به گشتاور قابل توجه 220 نیوتن متری می تواند به کمک گیربکس 6 سرعته خودکار و وزنی معادل 1.3 تن در زمان 9.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد. 

امکانات عرضه شده روی این شوالیه شش عدد بالشتک هوا، سانروف دو حالته، سیستم صوتی با صفحه لمسی و 6 بلندگو، سیستم تقسیم نیروی ترمز و ترمز ضد بلوکه، سیستم هوشمند باد تایرها، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، صندلی و فرمان چرمی، کمربند ایمنی 3 نقطه ای، قابلیت تنظیم صندلی برقی راننده در 6 جهت و ... است؛ که از مزایای آن می توان به موتور پرقدرت، صندوق و اتاق جادار و با کیفیت و چسبندگی وفرمان پذیری خوب اشاره کرد. در کنارآزمون رانندگی با ام جی – جی تی، نخستین کراس اوور این شرکت نیز با نام GS توسط حاضرین مورد تست و بررسی قرار گرفت که در شماره آتی «مجله ماشین» به بررسی کامل و تشریحی جی تی و جی اس خواهیم پرداخت.

 

نوشته: مسیح فرزانه 

عکس: پژمان فریدونی