printlogo

مدیرعامل شهرآفتاب:
نمایشگاه خودرو تهران در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع و با حضور شرکتهای داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
کد خبر : 13285
تاریخ انتشار : 01 دی 1395 11:59:00

نمایشگاه خودرو تهران در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع و با حضور شرکتهای داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

سید محمد سیدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران گفت: نمایشگاه خودرو شهر آفتاب از 26 تا 30 بهمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه خودرو امسال در 50 هزار متر مربع برگزار می شود و شرکت‌های خارجی از 10 کشور جهان همچون رنو، کیا موتورز، میتسوبیشی، تویوتا، بی.ام.دبلیو، نیسان و... در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب شرکت دارند.

سیدی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد علت عدم حضور شرکتهای بزرگ دولتی در نمایشگاه خودرو تهران گفت: هنوز به طور قطعی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو اعلام نکرده اند که در نمایشگاه حضور نخواهند داشت و ما همچنان به دنبال حضور حداکثری شرکتها در این نمایشگاه هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر گله برخی از شرکتهای خودرویی از هزینه بالای حضور در این نمایشگاه گفت: در ابتدا تعرفه های ارسالی برای حضور شرکتها کمی بالا بود که ما برای حضور حداکثری شرکتها در این رویداد، تعرفه ها را تعدیل و مجدد ارسال کردیم، چراکه درآمد زایی در اولویت ما نیست و ما بیشتر به دنبال حضور گسترده و تاثیرگذاری مثبت این نمایشگاه هستیم.

ناگفته نماند سیدی قول داد تعرفه هایی که برای حضور شرکتهای خودرویی در نمایشگاه خودرو ارسال شده است را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب همچنین از آمادگی کامل این مجموعه برای برپایی هرگونه نمایشگاه داخلی خبر داد و خاطر نشان کرد: فضای مناسبی برای برپایی همه گونه نماشگاه در مقیاسهای مختلف تهیه و آماده شده و ما برای برپایی تمامی نمایشگاه های داخلی اعلام آمادگی می کنیم.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه در فاز دو شهر آفتاب باید تعداد سالن‌ها به ۱۲ عدد برسد، گفت: وزیر مربوطه اعلام کرده که نمایشگاه شهر آفتاب آمادگی برگزاری الکامپ را نداشته، اما چطور تا پنج سال آینده قرار است نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود و این در حالی است که در نمایشگاه کتاب ما شاهد اصرار ناشران در عدم برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب بوده‌ایم و ما نیز در مورد میزان استقبال ابهام داشتیم اما حالا وزارت ارشاد اعلام کرده که نه تنها میزان رضایتمندی بالا بوده بلکه فروش کتاب نیز ۱.۷ درصد رشد داشته است.

گفتنی است در این نشست نمایندگان هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری نیز حضور داشتند.