printlogo

شرکت دی اس فرانسه به عنوان شرکت لوکس ساز پژو سیتروئن هم حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو داشت و هم در خیابان های ژنو بسیار به چشم می خورد.
کد خبر : 13670
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1395 12:38:00

«خبرماشین»، شرکت دی اس فرانسه به عنوان شرکت لوکس ساز پژو سیتروئن هم حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو داشت و هم در خیابان های ژنو بسیار به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی «خبرماشین» به ژنو، شرکت دی اس به عنوان لوکس ساز گروه پژو سیتروئن فرانسه، حضور فعالی در نمایشگاه و خیابان های ژنو دارد.

مدل های مختلف DS را می توان در خانه دی اس و خیابان های ژنو دید و به گفته مدیر DS store ژنو ، فروش  DS3 بیشتر از مدل های دیگر این شرکت بوده است.

گفتنی است بر اساس  آمارهای فروش  این شرکت، فروش DS در تهران بیشتر از ژنو بوده  و این علاقه مردم ایران به خودروهای لوکس و خاص را نشان می دهد.

DS برند لوکس گروه پژو سیتروئن است که مهر ماه 94 پس از گذشت بیش از 30 سال در تهران مجددا فعالیت خود را در ایران آغاز و خیلی سریع با استقبال لوکس سواران روبرو شد.

نمایشگاه مرکزی DS واقع در بلوار اندرزگو که با عنوان خانه DS شناخته می شود، بعد از پاریس و شانگهای سومین شوروم این برند در جهان است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles  فرانسه در ایران به آدرس http://www.dsautomobiles.ir/  ویا به صفحه اینستاگرام آن به  آدرس DS.IRAN مراجعه نمایند.