printlogo

تست درایو رایگان خودروهای تویوتا به منظور آشنایی هر چه بیشترِ علاقه مندان به محصولات بزرگترین کمپانیِ خودروساز دنیا و توسط ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا ژاپن در ایران برگزار می گردد.
کد خبر : 14062
تاریخ انتشار : 06 خرداد 1396 11:35:00

«خبرماشین» - تست درایو رایگان خودروهای تویوتا به منظور آشنایی هر چه بیشترِ علاقه مندان به محصولات بزرگترین کمپانیِ خودروساز دنیا و توسط ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا ژاپن در ایران برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، شرایط شرکت در تست رانندگی تویوتا پریوس به شرح زیر است:

✔ برگزاری تست درایو در تهران و شهرستانها منوط به حد نصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نام کننده می باشد.
✔ پس از به حد نصاب رسیدن افراد شرکت کننده، کارشناسان شرکت ایرتویا با افراد متقاضی تماس گرفته و ایشان را در جریان زمان و مکان دقیق انجام تست درایو قرار خواهند داد.
✔ با توجه به اینکه کارشناسان شرکت پس از ثبت نام با متقاضیان تماس خواهند گرفت، خواهشمند است شماره تماس و همچنین ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. همچنین، به منظور برنامه ریزی هر چه بهتر، لطفا تعداد افراد همراه را نیز با دقت تعیین نمایید.
✔ بدیهی است پر کردن فرم ثبت نام به معنای قطعی شدن قبولی در تست درایو نمی باشد و بعد از بررسی شرایط متقاضی، نسبت به اولویت ثبت نام و با توجه به ظرفیت، شرکت ایرتویا اقدام به تماس با متقاضیان واجد شرایط می نماید.
✔ متقاضیانی که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت، تماسی با آنها حاصل نشده است، شرکت ایرتویا با ارسال ایمیل، زمان تست درایو خودروهای دیگر و در صورت تمدید، زمان تست درایو خودروی فعلی را اطلاع می نماید.
✔ لازم به ذکر است در حال حاضر تست درایو خودروهای تویوتا در شهر های تهران، مشهد، شیراز، تبریز، یزد، اصفهان، کرمان، رشت، گرگان، اراک، ارومیه، اهواز قابل اجرا می باشد لذا از متقاضیان تقاضا داریم در خصوص انتخاب شهر مورد نظر خود جهت شرکت در تست درایو دقت نمایند.
✔ در صورتی که شهر مورد نظر شما جهت انجام تست درایو در لیست موجود نباشد، گزینه "موجود نمی باشد" را از لیست انتخاب نمایید تا در صورت رسیدن ظرفیت شرکت کنندگان شهر شما به حد نصاب، شرکت ایرتویا جهت برگزاری تست درایو در شهر شما یا نزدیک ترین محل به شما اقدام نماید
✔ از متقاضیان تقاضا می شود برند و مدل خودروی فعلی خود را در کادر مربوطه وارد نمایند و در صورتی که تا به حال موفق به خرید خودرو نشده اند، علامت "-" (خط تیره) را در کادر وارد نمایند.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید