printlogo

ام جی موتور حدود یک سال قبل از برنامه خود برای ورود به بازار هند خبر داده بود.
کد خبر : 16581
تاریخ انتشار : 06 تیر 1397 13:38:00

ام جی موتور حدود یک سال قبل از برنامه خود برای ورود به بازار هند خبر داده بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودروساز بریتانیایی افسانه ای که اکنون در تملک خودروساز چینی، SAIC است یک کارخانه تولیدی را نیز در Halol گجرات افتتاح کرده است که از سال 2019 فعالیت آن آغاز خواهد شد. این خودروساز بیش از 200 میلیون روپیه در این کارخانه سرمایه گذاری کرده و تصمیم دارد تولید آن در هر سال حدود 80 هزار دستگاه باشد. اکنون و برای اولین بار یک نمونه آزمون از شاسی بلند MG RX5 در حال تست در هند دیده شده است.
این نمونه آزمون استتار شده نسخه ای با فرمان سمت چپ است. تصور می شود این خودرو برای تست وارد هند شده و می تواند اولین مدلی باشد که MG سال آینده در این بازار عرضه می کند. این نمونه آزمون کاملا استتار شده نسخه 2018 از MG RX5 به نظر می رسد که اکنون در بازارهای جهانی به فروش می رسد. این شاسی بلند شیک دارای جلوپنجره ای با بخش های افقی با روکش کرومی است. این خودرو از چراغ های جلویی تیز با LEDهای دید در روز و عناصر پروژکتوری بهره می برد. حتی چراغ های عقب این خودرو از روشنایی LED بهره می برند. نیم رخ این مدل شبیه به شاسی بلندهای کامپکت مدرن بوده و از ستون D شیب دار بهره می برد. نمونه اولیه ای که در این تصاویر دیده می شود دارای ریل های سقف بوده و به رینگ های آلیاژی چند پره مجهز است.
MG این مدل را با دو گزینه موتور TGI توربوی بنزینی در بازارهای جهانی عرضه می کند که شامل SGE 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 166 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر و 2.0 لیتری NLE با قدرت 217 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر است. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته، DCT شش سرعته و هفت سرعته DCT است. گمان می رود این خودرو در بازار هند با موتور 2.0 لیتری دیزلی فیات کرایسلر نیز عرضه شود.
MG RX5 اکنون در بازارهای خاورمیانه، چین و آمریکای لاتین نیز به فروش می رسد.