printlogo

نیسان در استرالیا سه مدل مخصوص N اسپرت را برای 370Z، پسفایندر و X تریل معرفی کرده است.
کد خبر : 16781
تاریخ انتشار : 3 مرداد 1397 - 13:35

نیسان در استرالیا سه مدل مخصوص N اسپرت را برای 370Z، پسفایندر و X تریل معرفی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل های مخصوص جدید با طرح اسپرت از ناوارا N اسپرت سال گذشته پیروی می کنند که تمام 500 دستگاه آن به فروش رفت و نیسان امیدوار است این نسخه های جدید نیز توجه خریداران را به خود جلب کنند. قرار است این خودروها از 1 اوت به فروش برسند.
شاید نیسان 370Z N اسپرت با رنگ زرد خود آشنا به نظر برسد، دلیل این امر آن است که در واقع این خودرو نسخه ای با نام جدید از مدل Heritage ادیشن است که حدود یک سال قبل در ایالات متحده معرفی شد.
طرح رنگ زرد و مشکی این خودرو یادآور داتسون 280ZX 'Black Gold' ادیشن مدل 1980 است که حدود 40 سال قبل 10 سالگی Z را جشن گرفته بود.
در این خودرو طرح هایی متضاد روی کاپوت، سقف و رکاب های کناری و هم چنین آینه های کناری مشکی و رینگ های آلیاژی 18 اینچی مشکی مخصوص این مدل دیده می شوند.
طرح زرد و مشکی در کابین خودرو نیز ادامه دارد و قسمت هایی از تریم زرد روشن و دوخت درها، فرمان و اهرم دنده، پدهای زانو و داشبورد و تریم پارچه ای صندلی ها در آن دیده می شود.
تنها 50 دستگاه از 370Z N-Sport ساخته می شود که در رنگ های زرد، مشکی الماسی و سفید عرضه می شوند.
شاسی بلند پرفروش نیسان X تریل بار دیگر نسخه ای N اسپرت دارد که 39250 دلار قیمت گذاری شده است.
X تریل N اسپرت که بر اساس نسخه متوسط ST-L ساخته شده با دو ساختار دیفرانسیل جلو و چهار چرخ فعال ساخته شده و دارای به روز رسانی های متعدد مشکی در مقایسه با مدل اصلی خود است.
هایلایت های اصلی در این مدل شامل رینگ های آلیاژی 18 اینچی مشکی، قاب آینه های کناری مشکی، تزئینات متالیک تیره سپرهای جلو و عقب، رکاب های کناری مشکی، جلوپنجره کرومی تیره و ریل های سقف مشکی است.
تنها 600 دستگاه از این مدل تولید می شود که در رنگ های مشکی الماسی، متالیک فلزی، نقره ای براق و عاجی صدفی عرضه می شوند.
و در نهایت، سومین مدل N اسپرت نیسان، شاسی بلند هفت سرنشین پسفایندر است که 56425 دلار قیمت گذاری شده است.
این خودرو نیز همچون X تریل N اسپرت بر اساس نسخه متوسط ST-L ساخته شده و دارای به روز رسانی های تیره رنگ بدنه است.
از به روز رسانی های این خودرو می توان به رینگ های آلیاژی 20 اینچی مشکی، آینه های کناری مشکی، جلوپنجره مشکی، تزئینات سپر جلو و عقب مشکی و ریل های سقف مشکی اشاره کرد.
پسفایندر N اسپرت در رنگ های مشکی الماسی، فلزی متالیک و عاجی صدفی عرضه شده و تنها 250 دستگاه از آن تولید خواهد شد.