printlogo

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزارخودرو بالای یک میلیون تومان جریمه دارند.
کد خبر : 18400
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1399 - 20:40

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزارخودرو بالای یک میلیون تومان جریمه دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، سردار هادیانفر در نشست خبری با بیان اینکه بر اعمال قانون توام با ادب و اخلاق تاکید ویژه‌ای داریم، ادامه داد: از طرفی بنا داریم و ابلاغ کرده ایم خودرو‌هایی را که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند، توقیف و به پارکینگ منتقل نمی‌کنیم بلکه همزمان با دهه ولایت طرح تقسیط جرایم بالای یک میلیون تومان را برای خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی اجرایی می‌کنیم.
وی اضافه کرد: البته به همکارانم در سراسر کشور توصیه و ابلاغ کرده ام که در صورت دیدن وسیله نقلیه‌ای با جریمه بالای یک میلیون تومان با خانواده به هیچ وجه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل نشود و در صورتی که خودرویی هم تخلفی را صورت داد توقیف خودرو به صورت "ساعتی" باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه در حال حاضر از ۲۳ میلیون خودروی در حال تردد، یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه، بالای یک میلیون تومان جریمه دارند، بیان کرد: هفته گذشته برای مالکان همه خودرو‌های دارای این مقدار جریمه پیامک ارسال کردیم و توصیه می‌کنیم با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ یا دفاتر پلیس +۱۰ برای دیون خود اقدام کنند.
سردار هادیانفر با بیان اینکه ۱۴ درصد قبض‌های (جریمه) ما دستی است، افزود: بخش اعظمی از اعمال قانون با دست افزار‌ها صورت می‌گیرد و با توسعه این دست افزارها، به زودی قبوض دستی نیز برچیده می‌شود.
وی در توصیه به رانندگان برای پرداخت جریمه عنوان کرد: راننده عزیزی که به دلیل تخلف، اعمال قانون می‌شود، بلافاصله قبض جریمه را پرداخت نکند در واقع توصیه بنده این است که ابتدا پیامک به شما ارسال شود و سپس بر مبنای پیامک دریافتی و شناسه جریمه پرداخت کنید.