printlogo

تهیه خبر: محمدعلی شبیری | SWM G05، محصول جدید سیف خودرو به منظور بررسی و تست فنی در اختیار خبرنگاران تخصصی این حوزه قرار گرفت.
کد خبر : 19182
تاریخ انتشار : 20 اسفند 1399 - 7:30

«خبرماشین» - SWM G05، محصول جدید سیف خودرو به منظور بررسی و تست فنی در اختیار خبرنگاران تخصصی این حوزه قرار گرفت. 
این خودرو که برای اولین بار در سال 2019 در چین معرفی شد، از نظر ابعاد در رده کراس اوورها قرار می گیرد و در دو نسخه 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری تولید می شود که مدل عرضه شده در ایران مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو است.
اس دبلیو ام G05 جدیدترین زبان طراحی برند SWM است که تا حدودی به مدل G01 شباهت دارد. شکل کلی خودرو به طراحی مدرن روز نزدیک و خطوط کلی به کار رفته در بدنه تقریبا صاف و بدون انحنا است. یک خط از بالای گلگیر جلو تا روی چراغ عقب وجود دارد که به جمع و جورتر شدن ماشین کمک کرده است. طول ، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4750/1860/1780 میلی متر، فاصله دو محور 2750 میلی متر و حجم صندوق عقب این خودرو 7 سرنشین می تواند به 1920 لیتر افزایش یابد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ از نظر طراحی داخلی G05 دارای سبک جدید و کاملا متفاوت نسبت به G01 است. مانیتور 12 اینچی به کار رفته در میان کنسول این خودرو اولین نکته ای است که نظر همگان را جلب می کند. دریچه تهویه مطبوع که به صورت عمودی با قاب کرومی در کنار ال سی دی  به جلوه بصری این خودرو کمک کرده است. فناوری های به کار رفته شامل بلوتوث، کیلومترشمار دیجیتالی 4.3 اینچی، سیستم هشدار بار اضافی، رادار نقطه کور، سنسور خروج از خط، رادار پارک، دارای دوربین360درجه برای تشخیص اشیا متحرک، دارای سانروف پاناروما، دارای ترمز پارک الکترونیکی، سیستم هوشمند حرکت در سربالایی (HILLASSISTANT)، سنسور فشار باد تایر (TPMS) است.


SWM G05 مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 156 اسب بخار، گشتاور 230 نیوتون متر و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک است. از نظر شاسی، سیستم تعلیق مستقل جلوی مک فرسون و به سیستم تعلیق غیرمستقیم عقب مجهز است.
به محض استارت زدن و فشار پدال گازواکنش سریع خودرو قابل تحسین و پس از ورود خودرو به جاده تست، با فشار بیشتر پدال گاز شتاب مناسبی حس می شود. تکان های خودرو در لحظه عبور از موانع و پستی و بلندی های مصنوعی پیست در حد معمول و فرمان خودرو نیز عملکرد دقیقی دارد. فضای پای سرنشینان عقب نیز مناسب است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت SWM G05 و شرایط فروش SWM G05 اینجا کلیک کنید