printlogo

بنا به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ روز گذشته ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در پایتخت توقیف شد تا جمع این توقیفی‌ها از ابتدای سال به ۳۱ دستگاه برسد.
کد خبر : 19878
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1400 - 11:10

بنا به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ روز گذشته ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در پایتخت توقیف شد تا جمع این توقیفی‌ها از ابتدای سال به ۳۱ دستگاه برسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ علی همه خانی از توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در معابر شهر تهران خبر داد و گفت؛ توقیف موتور‌های سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی‌های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس است.
وی افزود: اولین موتورسیکلت سنگین در ساعت ۱۲:۳۰ در محدوده همت شرق به غرب یک دستگاه موتور سیکلت سنگین (هوندا ۱۰۰۰ سی سی) که در این مسیر در حال تردد بود با اجرای طرح مهار توسط همکاران بزرگراه توقیف گردید.
همه خانی ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۵:۴۵ درمحور بزرگراه شهیدچمران مقطع پل سئول توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور یکدستگاه موتورسیکلت سنگین (سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی) بااجرای طرح مهارتوقیف گردید.
وی بیان داشت: در ادامه اجرای طرح مهار، درساعت ۱۵:۵۵ و درمحور بزرگراه شهید همت مقطع پل جوانمردان توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور یک دستگاه موتورسیکلت سنگین (هوندا ۱۳۰۰ سی سی) توقیف گردید.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چهارمین موتورسیکلت سنگین (سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی) نیز درساعت ۱۶:۰۰ درمحدوده بزرگراه شهیدچمران مقطع پل سئول توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور بااجرای طرح مهارتوقیف گردیدتا جمع موتورسیکلت‌های سنگین سنگین توقیفی از ابتدای سال به ۳۰ دستگاه برسد.
همه خانی افزود: درساعت ۱۷:۲۰ درمحور صدر به غرب _ نوبنیاد، پنجمین دستگاه موتورسیکلت سنگین (یاما‌ها ۱۲۰۰ سی سی) نیز توسط عوامل منطقه ۲۴ پلیس راهور با اجرای طرح مهار توقیف گردید تا جمع توقیفی‌های روز جمعه به عدد ۵ و از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۱ دستگاه برسد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موتورسیکلت‌های سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می‌اندازند و با جان خود و دیگران بازی می‌کنند حتما پلیس را با شماره ۱۱۰ در جریان گذاشته تا همکاران بنده پیگیری‌های پلیسی خود را در این خصوص انجام دهند.