printlogo

پلیس راهور جزئیات محدودیت‌های و ممنوعیت‌های ترافیکی را در تعطیلات نیمه خرداد ۱۴۰۱ تشریح کرد.
کد خبر : 21342
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 19:34

پلیس راهور جزئیات محدودیت‌های و ممنوعیت‌های ترافیکی را در تعطیلات نیمه خرداد ۱۴۰۱ تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از تسنیم، پلیس راهور در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو را تشریح کرد.

1: تردد موتورسیکلت:

از ساعت 12 ظهر امروز مورخ 11 خرداد 1401 تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 16 خرداد از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2: محور کرج ـ چالوس:

الف : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

ب: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز مورخه 11 خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24، از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ج: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 15 و 16 خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل،‌ تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

3: محور هراز:

الف: تردد انواع تریلرها، از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز مورخ 11 خرداد همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ 12 تا 16 خرداد از محور هراز ممنوع است.

ج: تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه مورخ 15 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آبسک به رودهن، (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

4: محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر:

الف: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه، فردا پنجشنبه و جمعه مورخ 11 تا 13 خرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ب: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 14 و 15 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

5: محور آستارا اردبیل و بالعکس

الف: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز در محورهای مذکور ممنوع است.

ب: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ 12 و 15 خرداد در محورهای مذکور ممنوع است.

6: محور سلفچگان ـ قم (باند رفت به سمت قم)

تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 24 روز یکشنبه مورخ 15 خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران است.

7: محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس:

الف: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز مورخ 11 خرداد در محور فوق ممنوع است.

ب: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ 12 و 15 خرداد در محور فوق ممنوع است.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کن لم یکن تلقی می‌شود.