printlogo

نمایشگاه خودرو اصفهان (1)
نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از سه سال وقفه قرار است در مرکز جدید این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه ۳ آذر تا یک‌شنبه ۶ آذرماه 1401 برگزار شود.
کد خبر : 22196
تاریخ انتشار : 22 آبان 1401 - 18:21

نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از سه سال وقفه قرار است در مرکز جدید این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه ۳ آذر تا یک‌شنبه ۶ آذرماه 1401 برگزار شود.

صبح امروز و طی نشستی خبری در نمایشگاه تهران، برنامه های نمایشگاه خودروی اصفهان بررسی و اعلام شد. احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در نشست خبری برگزاری شانزدهمین دوره برگزاری این نمایشگاه در خصوص روند برگزاری این برنامه توضیحاتی را ارائه داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان گفت: شهر اصفهان به فرهنگ و هنر و تاریخ در جهان معروف و زبانزد است. با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر که در مرکز کشور قرار دارد با 25 قطب صنعتی حدود 25 درصد از صنعت کل کشور را در خود جای داده است.

 

 

طحانیان افزود: نمایشگاه بین المللی اصفهان از سال 1377 مشغول به فعالیت بوده و در سال 1399 وارد سایت جدید خود به مساحتی بالغ بر 47 هکتار و 20 هزار مترمربع سالن نقل مکان کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به وقفه چندساله در برگزاری، جای این رویداد در تقویم نمایشگاهی استان اصقهان خالی بوده و حالا پس از 3 سال، دوباره شاهد حضور شرکت‌های خودرویی در اصفهان خواهیم بود.

طحانیان اضافه کرد: شرکت‌هایی مثل کرمان موتور، گروه بهمن، مدیران خودرو، گروه خودروسازی فردا، گروه آرین، زامیاد، دیار خودرو، شایان دیزل، آریا دیزل، مجتمع صنعتی پیلسان با 5 یا 6 محصول جدید در نمایشگاه حضور خواهند یافت و شرایط ویژه فروش را برای محصولات خود ارائه خواهند داد.

آیین افتتاحیه شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه ۶ آذرماه 1401 با حضور خبرنگاران آغاز خواهد شد و این روز تا ساعت 15 به عنوان روز ویژه خبرنگاران در نظر گرفته شده است. در ادامه از ساعت 15 تا 21 درب‌های نمایشگاه خودرو به روی عموم علاقمندان باز خواهد شد.