printlogo

نمایشگاه خودرو اصفهان (14)
اولین محصول شاکموتو (shacmoto)، نماینده رسمی شاکمان چین به نام X 5000 توسط آرین دیزل در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد.
کد خبر : 22261
تاریخ انتشار : 5 آذر 1401 - 19:2

اولین محصول شاکموتو (shacmoto)، نماینده رسمی شاکمان چین به نام X 5000 توسط آرین دیزل در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد.

آرین دیزل نماینده رسمی شرکت شک موتو (Shacman) چین بوده که اولین کشنده خود را از این کمپانی معتبر چینی انتخاب کرده است. 

این کشنده به پیشرانه ۱۳ لیتری دیزلی مجهز است که آرایش ۶ سیلندر خطی دارد و ۲۴ سوپاپی است. فناوری توربوشارژ را برای قدرت بیش تر در این پیشرانه داریم و خنک کاری این پیشرانه با آب انجام می شود.

آلایندگی کشنده جدید آرین دیزل از استاندارد یورو 5 پشتیبانی می‌کند. این پیشرانه توان تولید حداکثر 520 اسب بخار و گشتاور 2460 نیوتن‌متر برخودار است. یک جعبه دنده اتوماتیک مدل FAST F16JZ24 با 16 دنده به جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

در این کشنده امکانات خوبی نظیر کولر درجا، بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، قفل مرکزی، آینه های کناری با تنظیمات برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و فناوری ال ای دی چراغ ها، سنسور باران، صفحه نمایش ۱۰ اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، خروجی برق ۲۲۰ ولت و… را در این کشنده می بینیم که باعث می شود شاکموتو X5000 از نظر آپشن سرتر از دیگر رقبای چینی خود باشد.

کامیون کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل با توجه به پیشرانه قدرتمند خود، در رنج کشنده های 44 تن قرار می گیرد. کشنده شک موتو X5000 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل6350، 2550 و 3975 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 3800 میلی متر اعلام شده است. وزن خالص کامیون کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل هم 6886 کیلوگرم اعلام شده و حداکثر توان شیب روی این کامیون کشنده با بار 36 درصد اعلام شده است.

مجتبی ضیایی، مدیر بازاریابی آرین دیزل در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان اظهار کرد: ما در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصول نوین، یک برند جدید با نام شک موتو K را نیز معرفی و رونمایی کردیم.

مدیر بازاریابی آرین دیزل با اشاره به این که اولین محصول شاکموتو با توجه به مشخصات فنی‌ای که دارد کاملاً از رقبای چینی خود متمایز است تصریح کرد: «به زودی و تا پایان سال دو محصول دیگر از شاکموتو رونمایی خواهد شد.»

وی افزود: اولین محصول ما کشنده SHACMOTO X5000 h است که تا دو ماه آینده به بازار معرفی می شود.

مدیر بازاریابی آرین دیزل درباره داخلی سازی این محصول گفت: «کار با کمی بیش از ۱۱درصد آغاز شده است و در سال آینده براساس برنامه ریزی ها به بیش از ۲۰ درصد بالغ خواهد شد.»

وی در ادامه با اشاره به این که در حال حاضر ۲۲ نمایندگی داریم از برنامه های این شرکت برای گسترش شبکه نمایندگی ها خبر داد.

ضیایی در پایان با اشاره به تولید محصولات جدید جک بیان کرد: «همان طور که آرین دیزل برای اولین بار جک ۹ تن را وارد بازار کرد، به زودی جک ۱۲ تن را نیز عرضه خواهد کرد. تفاوت های این محصول نیز در زمان عرضه مشخص خواهند شد و می توان به جرئت بگویم که نسبت به سایر محصولات موجود در بازار حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.»

دیگر محصول شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان، کامیونت JAC سری N است که در ظرفیت‌های مختلف 6 تن N60 ، 8/5 تن N85 و 9 تن N90 و با کاربری‌های مختلف عرضه می‌شود.