printlogo

گروه صنعتی آمیکو ضمن حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از نسل جدید آسنا توربو با گیربکس دستی رونمایی کرد.
کد خبر : 22355
تاریخ انتشار : 27 آذر 1401 - 15:24

گروه صنعتی آمیکو ضمن حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از نسل جدید آسنا توربو با گیربکس دستی رونمایی کرد.

این خودرو مجهز به یک پیشرانه مدل 4K22 ساخت میتسوبیشی 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو با توان 218 اسب بخار، ٢٣٠ نیوتن گشتاور و حجم 2.4 لیتر و گیربکس دستی ۶سرعته است که مورد استقبال علاقه مندان آفرود بوده که هر چهار چرخ دیسکی هستند و ترمزهای ABS+EBD هم در این خودرو وجود دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو شامل اتولایت، دی لایت، مه شکن عقب و جلو، نویگیشن، دوربین دنده عقب، دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری خودرو، کروز کنترل و ... است.

به گفته صمد صمدزاده، مدیر تحقیق و توسعه شرکت آمیکو تغییراتی در شاسی این محصول انجام شده که قابلیت کنترل ضربه در تصادفات را دارد و توسط شرکت آمیکو تولید می شود.

وی ادامه داد: سیستم تعلیق جلو از نوع تلسکوپی بوده و جعبه فرمان خودرو مجهز به جک داخلی هیدرولیکی است که ارتعاشات فرمان را کنترل می کند. تغییر دیگر این خودرو ارتقا سیستم اگزوز است که مانع از انتقال صدای مزاحم به داخل کابین می شود.

حمید ترکی مدیر فروش آمیکو با اشاره به طرح فروش ویژه این شرکت در نمایشگاه حمل و نقل گفت: این خودرو با قیمت ١ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده در نمایشگاه حمل و نقل به فروش می سد.

او ادامه داد: در سال جاری برنامه فروش ٤٠٠ دستگاهی از این خودرو را داریم و به منظور احترام به خواسته مشتریان رنگ های خاکستری ،قرمز، بادمجونی، سبز، آبی، سفید و مشکی را در برنامه تولید قرار داده ایم.

گروه صنعتی آمیکو با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل،لجستیک و صنایع وابسته حضور فعال خواهد داشت.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ آذر ماه سال ۱۴۰۱ در محل مصلی امام خمینی تهران برگزار می شود.

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در روزهای یادشده از ساعت ۹ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.

این خودرو به صورت نقد و اقساط از سوی آمیکو با موعد 45 روز کاری عرضه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.