printlogo

نمایشگاه خودرو کرمان (7)
فردا موتورز با سبد محصولات متعددی در نمایشگاه خودرو کرمان حاضر شده است.
کد خبر : 22508
تاریخ انتشار : 1 بهمن 1401 - 17:46

فردا موتورز با سبد محصولات متعددی در نمایشگاه خودرو کرمان حاضر شده است. 
یکی از محصولات حاضر FMC SX5 است. زیر کاپوت فردا SX5 یک پیشرانه 1.6 لیتری اتمسفریک یورو 5 با کد 4A92 قرار گرفته که از فن‌آوری میتسوبیشی ژاپن استفاده می‌کند و قادر است در بهترین حالت 123 اسب بخار قدرت (دور موتور 6000) و 154 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 4400) تولید نماید. خوب این اعداد و ارقام به نسبت حجم سیلندرها و عدم بهره‌مندی از پرخوران‌ توربو مناسب به نظر می‌رسند و نشان از بازدهی قابل قبول انجین دارند
یکی دیگر از محصولات جذاب و جدید فرداموتور خودروی FMC M4 است. خودروی دانگ فنگ M4 با نام چینی فورتینگ یوتور، یک خودروی MPV سایز متوسط به حساب می‌آید که بر اساس پلتفرم سوپر کیوب EMA ساخته شده است.
محصول جدید فرداموتور از طراحی دینامیک جلو بهره می‌گیرد و یک جلوپنجره بزرگ و چندضلعی دارد که به‌واسطه نوارهای کرومی تا انتهای ماشین کشیده شده است. چراغ‌های جلو به شیوه ابتکاری طراحی شده و حالت تهاجمی به M4 بخشیده‌اند. عقب ماشین نیز به سبب چراغ‌های T شکل یکپارچه و متصل‌به‌هم، جلوه زیبایی را به نمایش می‌گذارد. اسپویلر بالای درب و چراغ مه شکن در وسط سپر از دیگر مشخصات ظاهری در بخش عقب ماشین به حساب می‌آیند.
و اما زیر کاپوت این MPV جذاب، موتور 1.5 لیتری توربو GDi قرار دارد که حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 195 اسب بخار و 285 نیوتن متر می‌رسد. گیربکس 7 سرعته DCT نیروی موتور را به چرخ‌های جلو وارد کرده و موجب حرکت ماشین می‌شود.
نه تنها ظاهر، بلکه داخل کابین FMC M4 بسیار زیبا و دلپسند است. کابین شامل تجهیزاتی مثل نمایشگر یکپارچه بزرگ، فرمان D-Cut با دکمه‌های کنترلی، قابلیت نورپردازی با ۶۴ رنگ متفاوت، تریم روشن و روکش چرمی صندلی‌ها می‌شود. بدون شک کابین M4 یکی از راحت‌ترین و زیباترین کابین‌های حاضر محسوب می‌شود که حس لوکس بودن را به سرنشینان القا می‌کند.
این خودرو همچنین دارای امکانات و تجهیزات متعددی بوده تا بتواند با همتای دیگر خود، یعنی هایما 7X ایران‌خودرو رقابت کند. کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، سیستم کنترل پایداری، سیستم اتوپارک، ترمز پارک برقی و اتوهلد، ۸ ایربگ 12 نقطه‌ای، سقف پانورامیک، سیستم ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع، استارت دکمه‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، سنسور نور و باران و ... از جمله تجهیزاتی هستند که برای دانگ فنگ ام ۴ لحاظ شده‌اند.