printlogo

نمایشگاه خودرو کرمان (10)
پادرا پلاس لانگ، محصول جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو کرمان معرفی شد.
کد خبر : 22510
تاریخ انتشار : 1 بهمن 1401 - 17:50

پادرا پلاس لانگ، محصول جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو کرمان معرفی شد.

خودرو پادرا پلاس لانگ یکی از تیپ های درو پادرا پلاس است که به صورت تک کابین و در دو مدل بنزین سوز و دوگانه سوز تولید خواهد شد.

این خودرو با افزایش طول شاسی برای حمل بارهای حجیم و سبک، با بهبود پایداری خودرو به علت عدم تغییر GBW (وزن ناخالص)، افزایش حجم اتاق بار و کاهش ارتفاع مرکز جرم بار طراحی و تولید شده است.

در خودرو پادرا پلاس ویل بیس ۳۵۵ میلیمتر و اور هنگ عقب ۱۴۵ میلیمتر به ابعاد شاسی اضافه شده است. همچنین ابعاد اتاق بار این خودرو به اندازه نیم متر افزایش پیدا کرده و این اضافه شدن به صورت یک پارچه و با قالب سازی صورت گرفته است.

این خودرو در تیپ های یخچال دار، مسقف فلزی، مسقف چادری، باریِ ایزوله و باریِ سه طرف باز شو طراحی و عرضه و در بازارهای مبل، حمل نوشابه و آب معدنی، خدمات شهری، حمل زباله و ... به کارگیری خواهد شد.

این خودرو به جهت صحه گذاری در تست های دینامیکی، استاتیکی و استحکامی موارد مربوطه را گذرانده و مجوز شماره گذاری آن از سوی ناجا و وزارت صمت دریافت شده است.

طول بار پادرا پلاس لانگ ۳ متر است که نیم متر بیشتر از پادرا پلاس معمولی طراحی شده و این افزایش برای استفاده با کاربری مسقف فلزی و یخچال دار مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

پادرا پلاس لانگ مجهز به موتور ۲.۴ لیتری دارای قدرت ۷۰ کیلو وات، ۹۴  اسب بخار و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور خروجی است و از استاندارد یورو۵ EOBD بهره می برد. همچنین گیربکس دستی ۵ سرعته، سیستم کلاچ تک صفحه ای خشک با عملکرد هیدرولیکی، سیستم ترمز چرخ های جلو به صورت دیسکی و چرخ های عقب به صورت کاسه ای، ترمز دستی مکانیکی که بر روی میل گاردان نصب شده را داراست و مجهز به سیستم های  ABSو  EBDاست.

سیستم فرمان هیدرولیک و تعلیق جلو به صورت مستقل جناغی دوبل ترشن بار با میله موج گیر و تعلیق و اکسل عقب با فنر تخت و اکسل صلب است. همچنین ظرفیت باک سوخت این خودرو ۵۵ لیتر است که در نظر است ظرفیت باک این خودرو در آینده به ۸۰ لیتر برسد و قابلیت حمل ۲ تن بار را دارد.