printlogo

فردا موتورز FMC SX5 را با ۸ ارتقای کیفی و فنی تولید می کند و به تازگی تحویل این خودرو با نسخه ارتقا یافته آغاز شده و افزایش قیمتی برای این تغییرات در نظر نگرفته است.
کد خبر : 22553
تاریخ انتشار : 9 بهمن 1401 - 19:0

فردا موتورز FMC SX5 را با ۸ ارتقای کیفی و فنی تولید می کند و به تازگی تحویل این خودرو با نسخه ارتقا یافته آغاز شده و افزایش قیمتی برای این تغییرات در نظر نگرفته است.
شرکت فردا موتورز که مدت هاست تولید FMC SX5 را در کارخانه های سمنان و بروجرد خود انجام می دهد، به تازگی ارتقای فنی و کیفی را در این کراس اوور انجام داده است و در حال حاضر این خودرو با ویژگی های جدید در اختیار مشتریان می گذارد. در این گزارش به FMC SX5 ارتقا یافته پرداخته ایم.
FMC SX5 پرفروش ترین محصول فردا موتورز است که در کلاس کراس اوورهای متوسط تولید می شود. این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که از سری پیشرانه های ۴A9 میتسوبیشی به حساب می آید و فناوری VVT-i و MIVEC در آن به کار رفته است. پیشرانه SX5 قدرت ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر تولید می کند و این توان از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم به چرخ های جلوی این کراس اوور منتقل می شود
در FMC SX5 فردا موتورز امکاناتی مانند سانروف، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سامانه پایش باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی، حالت رانندگی برفی و اسپرت، حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته تیپ ترونیک و… دیده می شود.
حال فردا موتورز در راستای افزایش رضایت مشتریان، پیش از آغاز تولید نمونه توربوشارژر SX5، این کراس اوور را با بهبود کیفی همراه کرده است و از این پس نمونه ارتقا یافته کراس اوور پرفروش خود را به دست مشتریان می رساند. همچنین پیش از این مشتریان می توانستند FMC SX5 را با رنگ های سفید، مشکی و بژ به فردا موتورز سفارش دهند. اما حال رنگ های سبز و قرمز هم به انتخاب مشتریان اضافه شده است. از سویی طرح های جدید رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی برای این خودرو قابل سفارش است.

هشت تغییر فنی برای FMC SX5 ارتقا یافته

در حال حاضر فردا موتورز FMC SX5 را با ۸ ارتقای کیفی و فنی تولید می کند و به تازگی تحویل این خودرو با نسخه ارتقا یافته آغاز شده و افزایش قیمتی برای این تغییرات در نظر نگرفته است. فهرست بهبودهای ثبت شده برای SX5 ارتقا یافته به شرح زیر است:

-1 ارتقای کیفیت عایق صوتی و حرارتی و کاهش نفوذ صدا به کابین SX5

۲- ارتقای کیفیت متریال روکش صندلی ها

۳- تغییر برخی قطعات سیستم تعلیق عقب برای بهبود سواری

۴- نصب نمایشگر لمسی بزرگتر

۵- اضافه شدن سیستم عامل اندروید برای نمایشگر

۶- اضافه شدن قابلیت اشتراک گذاری اینترنت برای خودرو

۷- ارتقای کیفیت متریال رنگ

۸- ارتقای سیستم تهویه و استفاده از نسل جدید کمپرسورهای A/C

گارانتی SX5 فردا موتورز

در حال حاضر گارانتی FMC SX5 پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و خدمات پس از فروش محصولات فردا موتورز در ۲۵ شهر و ۳۰ عاملیت مجاز این شرکت به مشتریان ارائه می شود. در آینده نزدیک قرار است تا در کنار عرضه FMC SX5 ارتقا یافته، نسخه توربوشارژر این خودرو با پیشرانه ای قوی تر و امکانات بیشتر به بازار بیایند.