printlogo

مسابقات اسکی اسنوبرد جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور ورزشکاران حرفه ای و آماتور این رشته در پیست اسکی دربندسر و با حمایت شرکت مدیران خودرو برگزار شد.
کد خبر : 22677
تاریخ انتشار : 6 اسفند 1401 - 19:28

مسابقات اسکی اسنوبرد جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور ورزشکاران حرفه ای و آماتور این رشته در پیست اسکی دربندسر و با حمایت شرکت مدیران خودرو برگزار شد.
قبل از شروع مسابقه، شیائو مدیر فروش برند ام وی ام توضیحاتی در مورد فعالیت های این شرکت بیان کرد؛ همچنین شرکت مدیران خودرو یک دستگاه ام وی ام X55 پرو را در حاشیه پیست اسکی دربندسر در معرض نمایش گذاشته که مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته بود.

آنچه نظر علاقه مندان را در همان ابتدا به خود جلب می کرد طراحی داخلی کاملا جدید و بروز ایکس۵۵ پرو با داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایش بزرگ ۲۵/۱۰ اینچی، تعویض دنده برقی و نورپردازی ۷ رنگ داخل کابین با ارگونومی جذاب بود که تغییراتی اساسی نسبت به مدل قبلی این خودرو محسوب می شود و باعث می شد افراد ابتدا فرصتی را به مشاهده و لمس این تغییرات اختصاص دهند.

ایکس ۵۵ پرو به عنوان پرچمدار برند ام‌وی‌ام از زمان حضور در بازار ایران توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند؛ کراس اوری که نه تنها به دلیل بهره‌گیری از ترکیب موتور توربو شارژ ۱.۵ لیتری با گیربکس CVT ۹ سرعته و البته ایرودینامیک و شاسی مناسب یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید بلکه به دلیل داشتن کیفیت ساخت بالا، امکانات زیاد و استقبال بازار نسبت به بسیاری از رقیبان هم‌رده ارزش خرید بالایی هم پیدا کرده است.

یکی  از ویژگی‌های جالب توجه ایکس ۵۵ پرو، کیفیت بالای دوربین دید عقب و دوربین ۳۶۰ این کراس اور است که به راننده کمک می‌کند دید کاملی نسبت به محیط و پشت سر خود داشته باشد. اما در کابین ایکس ۵۵ پرو، در قسمت کنار آیینه راننده، یک خروجی یو اس بی برای اتصال دوربین ثبت وقایع تعبیه‌شده که به سرنشینان خودرو اجازه می‌دهد با نصب دوربین‌های ثبت وقایع، لحظه‌های زیبای سفر خود را ثبت کنند و به عنوان خاطراتی به‌یادماندنی به یادگار نگه‌دارند.