printlogo

شرکت سانیار موتور طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه قیمت تیگارد X35 و زمان عرضه آن را اعلام کرد.
کد خبر : 22685
تاریخ انتشار : 7 اسفند 1401 - 20:14

«خبرماشین» - شرکت سانیار موتور طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه قیمت تیگارد X35 و زمان عرضه آن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، مدیر فروش تیگارد موتور با اشاره به اینکه برخی مسائل مانع از عرضه این خودرو در تابستان شد گفت : تیگارد x35 با قیمتی مابین ۹۵۰ میلیون یا ۱میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در سامانه جدید یکپارچه عرضه خواهد شد.

سارا غفاری در ادامه افزود: تیراژ حدودی عرضه در اولین مرحله فروش تیگارد X35 محصول سانیار موتور حدود 300 دستگاه خواهد بود. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی عرضه خواهد شد و همچنین تریم داخلی خودروها مشکی است.زمان تحویل خودروها به صورت 60 روزکاری خواهد بود و با گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر به فروش می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در راستای پیشرفت و توسعه محصول در حال گفتگو با دیگر برند های خارجی هستیم اضافه کرد: با این حال برای سال اینده در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید ۲ هزار دستگاه از همین محصول هستیم.

در بخش خدمات پس از فروش امیرحسین اسفندیاری؛ مدیر خدمات پس از فروش سانیار موتور نیز از آغاز فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شهرهای شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود خبر داد و افزود: در آینده نمایندگان این مجموعه در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه اندازی خواهد شد.

تیگارد X۳۵ مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۴۷ اسب بخار توان، گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر است. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک هست.

از امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X۳۵ می توان به نمایشگر ۸ اینچی، ترمز پارک برقی، فرمان برقی با تکنولوژِی Thyssenkrupp، فرمان D-cut، کروز کنترل، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایر، چراغ های اصلی با تکنولوژِی LED، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سنسور پارک و دوربین عقب اشاره کرد.