printlogo

طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۲ گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا از امروز آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت‌‌.
کد خبر : 22745
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1401 - 12:34

طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۲ گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا از امروز آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت‌‌.

با برنامه ریزی صورت گرفته، در این طرح شرکت‌های امداد خودروی ایران و امداد خودروی سایپا به عنوان مراکز امدادی دو خودروساز برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در روزهای پایانی اسفند و تعطیلات نوروز همکاری خواهند کرد. در این طرح، امکان سرویس دهی به خودروهای تولیدی هر دو شرکت فراهم شده است.
در این طرح امدادی مشترک ۳۳۰۰ اکیپ به مشتریان خدمات رسانی خواهند کرد و با این ظرفیت تمامی جاده‌های اصلی و فرعی بین شهری تحت پوشش شبانه‌روزی این طرح امداد‌رسانی قرار خواهند گرفت.

خدمات در دو شیفت در روز آماده فعالیت خواهند بود و در راستای تامین قطعات نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و اگر در منطقه ای یک یا چند قطعه وجود نداشته باشد، هماهنگی های لجستیکی برای انتقال قطعات مورد نیاز از نزدیک ترین شهر به محل مشتری تدارک دیده شده است.

علیمردان عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم گفت: ارائه خدمات در طرح نوروزی باید درست و به‌موقع انجام شود؛ در این راستا قطعات و تجهیزات پرمصرف باید در همه واحدهای سیار و ثابت موجود باشد.

همچنین محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در این مراسم گفت: در حوزه عیب یابی و تعمیرات باید سعی کنیم خودرو را تا حد امکان در محل تعمیر کنیم زیرا نباید مسافرد فرد خراب شود. ضمن این که پایش خدمات ارائه شده بسیار مهم است و این پایش در حال اجراست تا کیفیت خدمات بهبود یابد.

درخواست‌کنندگان امداد و خدمات برای محصولات ایران خودرو از سراسر کشور باید با سرشماره 096440 و برای محصولات سایپا با سرشماره 096550 تماس حاصل کنند.