printlogo

نشست خبری گروه خودروسازی بهمن با موضوع معرفی محصولات آینده، دستاوردهای این شرکت در زمینه تولید خودروهای سواری و تجاری در سال 1401 با حضور مدیران گروه بهمن و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر : 22749
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1401 - 18:13

«خبرماشین» - نشست خبری گروه خودروسازی بهمن با موضوع معرفی محصولات آینده، دستاوردهای این شرکت در زمینه تولید خودروهای سواری و تجاری در سال 1401 با حضور مدیران گروه بهمن و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در این نشست خبری گفت: قصد داریم به زودی نسخه های هیبریدی خانواده محصولات دیگنیتی و فیدلیتی را به بازار عرضه کنیم؛ 

وی در خصوص پیکاپ G9 نیز افزود: این خودرو تنها یک پیکاپ نیست و با توجه به توانمندی های خود می تواند بخشی از بازار SUV را نیز پوشش دهد.تولید این خودرو در سه ماهه اول سال بعد در بهمن دیزل آغاز می شود.

 

دیگنیتی دریم به چه صورت وارد بازار می شود؟

 

مدیرعامل بهمن موتور ضمن اشاره به عرضه خودروی دانگ ‌فنگ KX7 تحت عنوان دیگنیتی دریم گفت: این خودرو به صورت وارداتی توسط شرکت بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد همچنین گروه بهمن با وارد کردن خودروی تمام برقی از برند جتور قصد ورود به بازار خودروهای برقی را داشته و این خودروی برقی جدید قابلیت شارژ سریع را دارد و با کمترین هزینه‌های نگهداری و سرویس ارائه می‌شود.

ضرابیان با اشاره به رشد 35 درصدی تولید و فروش محصولات این شرکت در سال 1401 نسبت به سال گذشته عنوان کرد: سال آینده دو محصول فیدلیتی پرستیژ و یک محصول SUV جدید را به سبد محصولات خود اضافه خواهیم کرد.

مدیر عامل بهمن موتور با بیان اینکه میزان ساخت داخل محصول فیدلیتی به عنوان محور ساخت داخل سال آینده به بیش از 40 درصد خواهد رسید، افزود: برنامه تولید روزانه 100 دستگاه فیدلیتی و در مجموع تولید 57 هزار دستگاه از این محصول را برای سال آینده در دستور کار خود قرار دادیم.

وی در خصوص الزام عرضه محصول در بورس کالا که از قانون فروش خودرو حذف شده است گفت: ما اعتقاد داریم برای این که عرضه به گونه ای باشد که مصرف کننده سود ببرد، بورس هم یک روش است. اما سامانه یکپارچه و مباحث دیگر کمی شفاف نیستند از این رو سعی داریم روش های دیگر را هم بررسی کنیم و کمی برای این موضوع نیاز به زمان داریم.

ضرابیان خاطرنشان کرد: قانون بالاتر از همه چیز است و در قانون حمایت از مصرف کنندگان و ترلیدکنندگان آمده روش های فروش صراحتا آمده است. پس ما در این سامانه حضور داریم سخنگوی وزارت صمت اطلاعات اشتباه داده اند. هماهنگی ها با مجموعه وزارت صمت انجام شده و امیدواریم مصرف کنندگان سود ببرند. واقعیت اینجاست که ما ضمن احترام به قوانین سعی داریم در طرح ها طوری حضور پیدا کنیم که مشتری ضرر نکند.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور یادآور شد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توانستیم سال 1401 رتبه اول در فروش و در بخش رضایتمندی از خدمات بهترین رده را کسب کنیم.

وی در خصوص برنامه این شرکت برای واردات خودرو در سال آینده گفت: سال 1402 قصد داریم بین 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو به کشور وارد کنیم.

همچنین در ادامه نشست خبری حسین خضری، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال 1401 اظهار داشت: شرکت بهمن دیزل علی رغم همه تحریم ها در سال 1401 توانست بیش از ٥ هزار و ٣٠٠ دستگاه خودرو تجاری سنگین و نیمه سنگین تولید کند که رشد بیش از ١٢٠ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. همچنین میزان فروش شرکت از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده‌ است که رشد سه برابری را نشان می دهد.

وی درباره برنامه سال آینده شرکت بهمن دیزل عنوان کرد: با توجه به نیاز بازار سال آینده  ٦٠ درصد افزایش تولید خواهیم داشت. همچنین را سال آینده به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در پایان با اشاره به عرضه کامیون فورس ۱۲تن در سال آینده خاطرنشان کرد: عمده محصولات ما در گذشته در رنج ۵ و ۸ تن بود اما برای سال آینده در رنج‌های مختلفی محصول به بازار عرضه خواهیم کرد.