printlogo

صبح امروز و در محل تعمیرگاه و شو روم مرکزی گروه خودروسازی فرداموتورز، اعم برنامه‌های این گروه صنعتی توسط محمدرضا آریان نژاد، تشریح شد.
کد خبر : 22755
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1401 - 21:10

صبح امروز و در محل تعمیرگاه و شو روم مرکزی گروه خودروسازی فرداموتورز، اعم برنامه‌های این گروه صنعتی توسط محمدرضا آریان نژاد، تشریح شد. 
در این جلسه آریان نژاد ضمن اشاره به افزایش نمایندگی ها و تعمیرگاه های فرداموتورز در کشور، عنوان داشت که توسعه نمایندگی‌های گروه فرداموتورز ادامه داشته و به زودی تا 70 عاملیت در کل کشور خواهد رسید.

فرداموتورز در حال حاضر 46 نمایندگی ارائه دهنده خدمات پس از فروش فعال در ایران دارد که با توجه به عرضه خودروهای جدید و تکمیل سبد محصولات قصد دارد تعداد نمایندگی های فعال را به 70 تا 80 عاملیت برساند.

معاونت بازاریابی  فردا موتورز اعلام کرد: در سال 1401 این شرکت توانست دو خودرو SX5 و T5 را با نشان اختصاصی فردا موتورز به تولید انبوه برساند و  از خودرو 7 نفره لوکس M4 نیز رونمایی کند. آریان نژاد همچنین افزود: تعداد قابل‌توجهی از خودرو M4 اکنون در سایت تولیدی این شرکت تولیدشده و سال آینده به بازار ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که هنوز طرح فروش رسمی برای این محصول جدید اعلام‌نشده است گفت: قیمت‌هایی که برای M4 در بازار اعلام می‌شود هیچ‌کدام به‌صورت رسمی توسط شرکت عنوان نشده است و در ضمن هنوز هیچ  برنامه فروش رسمی برای این خودرو برقرار نشده است.  وی همچنین در تکمیل توضیحات در خصوص برنامه‌های سال آینده این شرکت ضمن اشاره به عرضه یک خودرو هایبرید توسط فردا موتورز در سال آینده گفت: کراس اوور SX5 که در سال 1401 فروش خوب و قابل‌توجهی داشت قرار است در سال آینده با موتور توربو به بازار عرضه شود و خودرو T5 نیز قرار است با یک فیس لیفت جدید روانه بازار شود.
در این مراسم ۳۰ دستگاه SX5 به ناوگان امداد جاده ای این شرکت اضافه شد و از امروز این خودروها در شهرهای مختلف و پرتردد، مسئولیت امداد رسانی به مالکان خودروهای FMC را دارند. در حال حاضر بیش از ۴۰ نمایندگی و گروه امداد سیار فردا موتورز برای ایام نوروز در وضعیت آماده باش قرار دارند و مرکز خدمات پس از فروش این شرکت هم برنامه ارائه خدمات گسترده در روزهای تعطیل را دارند.
دارندگان خودروهای FMC می توانند در ایام نوروزی برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.