printlogo

قیمت جدید لاماری ایما ویژه طرح فروش اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه خودرو مشخص شد.
کد خبر : 22831
تاریخ انتشار : 29 فروردین 1402 - 19:28

قیمت جدید لاماری ایما ویژه طرح فروش اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه خودرو مشخص شد.
براساس اعلام شرکت آرین موتور، لاماری ایما در طرح فروش اردیبهشت ماه ویژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با قیمت یک میلیارد و 555 میلیون تومان به فروش می رسد.
لاماری ایما یکی از خودروهای محبوب چینی است که در میان جوانان و علاقه مندان به خودروهای اسپرت طرفداران زیادی دارد. این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با 195 اسب بخار قدرت بهره می برد. نیرو از طریق یک گیربکس اتومات منتقل می شود و طی 9.5 ثانیه می تواند به  سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.
این خودرو در کشورهای دیگر با عنوان دانگ فنگ (T5 Evo) شناخته می شود و طراحی جذاب و اسپرت آن در نگاه نخست جلب توجه می کند. آپشن های زیادی در این خودرو چینی به کار رفته که از جمله می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم نگهدارنده در سربالایی، سیستم کمکی در سرازیری، چراغ‌های (LED)، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، شش کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، پاور پنجره، سانروف پانوراما، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن و سیستم تشخیص صدا، صفحه‌نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، ۶ بلندگو، پشتیبانی از سیستم بلوتوث، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلو از داخل کابین، آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن، صفحه‌نمایش دیجیتالی کیلومتر شمار، فرمان چرمی دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، چراغ روز، روکش چرمی صندلی، سیستم تهویه هوا (AQS) و قابلیت اتصال (Wifi) اشاره کرد.