printlogo

اسپورتیج دارای ۴۶۶۰ میلی متر (۱۸۳.۵ اینچ) طول، ۱۸۶۵ میلی متر (۷۳.۴ اینچ) عرض و ۱۶۶۰ میلی متر (۶۵.۳ اینچ) ارتفاع است، فاصله دو محور ۲۷۵۵ میلی متر (۱۰۸.۴ اینچ) است.
کد خبر : 22851
تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1402 - 19:38

در مورد موتورها، یک واحد بنزینی ۱.۶ لیتری توربوشارژ با ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر (۱۹۵ پوند فوت) گشتاور وجود دارد که با یک گیربکس استاندارد دستی شش سرعته یا اتوماتیک هفت سرعته و دو کلاچه جفت می شود.
اگر هنوز گزینه دیزلی را ترجیح می دهید، کیا می تواند اسپورتیج اصلاح شده را با یک موتور درونسوز ۲.۰ لیتری جدید با قدرت ۱۸۳ اسب بخار و ۴۱۷ نیوتن متر (۳۰۸ پوند فوت) گشتاور تحویل دهد. این موتور به طور انحصاری با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بسیار پیشرفته کار می کند.
خریداران از انواع چرخ های آلیاژی، کوچک به اندازه ۱۷ اینچ و بزرگ به اندازه ۱۹ اینچ، که در طرح ها، رنگ های مختلف موجود است، انتخاب خواهند کرد. با جهش در داخل، کابین دارای یک جفت صفحه نمایش ۱۲ اینچی است - یک سرعت سنج کاملا دیجیتال و صفحه نمایش لمسی اطلاعات و سرگرمی. اسپورتیج مدل ۲۰۲3 همچنین از یک گیربکس جمع و جورتر برای سیستم اتوماتیک بهره مند است و می توان آن را با سیستم صوتی هارمن کاردون تهیه کرد.
اسپورتیج جدید در اواخر سال جاری و هنگامی که کیا از نسخه کوتاه تر مشخصات یورو نیز رونمایی خواهد کرد، در سطح جهانی به فروش می رسد.