printlogo

بهمن دیزل ضمن رونمایی از کامیون فورس F210 با ظرفیت ۱۲ تن باری، طی مراسمی کلید سپاری کامیون امپاور ۱۹ تن را برگزار کرد.
کد خبر : 22867
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1402 - 12:22

بهمن دیزل ضمن رونمایی از کامیون فورس F210 با ظرفیت ۱۲ تن باری، طی مراسمی کلید سپاری کامیون امپاور ۱۹ تن را برگزار کرد.

کامیون فورس F210 مجهز به پیشرانه کامینز ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ است.

جعبه دنده این کامیون ساخت شرکت فست و از نوع دستی است.

تجهیزات و امکانات کامیون فورس F210 شامل سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سر بالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل و ... است.

کامیون ،۱۲تن فورس  رونمایی شد 
در ابتدای این مراسم خضری مدیر عامل بهمن دیزل در خصوص رونمایی و تولید این خودرو گفت:ما توانستیم حلقه گمشده ناوگان  حمل و نقل کشور را به تولید برسانیم 
وی افزود :سعی ما بر این است تا بخشی از نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور را با تولید محصولات باری و کشنده بر عهده بگیریم ،ما در حال حاضر کامیونت و کامیون‌های را تولید میکنیم که ظرفیت باری آنها از سه و نیم تن تا چهل و چهارتن است.
وی خاطر نشان کرد باتوجه به اینکه بین دو کامیون هشت تن و کشنده هجده تن فاصله بسیاری وجود دارد کامیون ۱۲تن را معرفی کردیم تا نیاز بازار و فاصله بین دو خودرو را بتوانیم پوشش دهیم .
خضری در ادامه گفت: ظرفیت تولید فعلی مجموعه ما در هر شیفت ۲۰دستگاه و در مجموع دو شیفت ۴۰دستگاه است که ظرفیت سالیانه ۱۰هزار دستگاه را داریم و در حال حاضر بیش از دو هزار نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند .
وی افزود:در حوزه ساخت داخل باید گفت کابین ها در داخل کشور تولید می شود و با توجه زیر ساخت تولید  شاسی در بهمن دیزل این بخش نیز در بهمن دیزل به تولید خواهد رسید و ساخت داخل را به سی درصد خواهیم رساند .