printlogo

به تازگی شماره گذاری پیکاپ زاگرس، محصول جدید زامیاد آغاز شده است؛ این پیکاپ از نظر ابعاد و توانایی ها در جایگاهی بالاتر از کارون قرار گیرد و به همین دلیل مشتریان می‌توانند انتظار مشخصات فنی و آپشن‌های بیشتری در آن داشته باشند.
کد خبر : 22936
تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1402 - 17:40

به تازگی شماره گذاری پیکاپ زاگرس، محصول جدید زامیاد آغاز شده است؛ این پیکاپ از نظر ابعاد و توانایی ها در جایگاهی بالاتر از کارون قرار گیرد و به همین دلیل مشتریان می‌توانند انتظار مشخصات فنی و آپشن‌های بیشتری در آن داشته باشند.

زاگرس بنزینی به پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۴G69S میتسوبیشی مجهز است که ۱۳۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه توان خود را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب می رساند. زاگرس به صورت استاندارد یک پیکاپ تک دیفرانسیل عقب است و در صورت نیاز، راننده می تواند این خودرو را در حالت دو دیفرانسیل سبک و یا سنگین قرار دهد.

محصول جدید این شرکت در حقیقت فودای F22 محصول سال 1394 فودای لندفورت چین است که در کشورهای مختلف و با نام‌های مختلف عرضه شده است.

سبک طراحی پیکاپ زاگرس یا همان فودای F22‌ برای مشتریان ایرانی آشنا است که دلیل آن عرضه پیکاپ‌های چینی مختلف به بازار کشورمان است. طراحی قسمت جلو پیکاپ زاگرس را می‌توان شبیه به مکث کلوت دانست که البته این شباهت بی‌دلیل نیست، چرا که پیکاپ زاگرس، مکث کلوت و شاسی بلند دایون Y5 براساس یک پلتفرم توسعه یافته‌اند.

پیکاپ زاگرس زامیاد

زامیاد زاگرس ۵,۳۳۰ میلی متر طول، ۱,۸۷۰ میلی متر عرض و ۱,۸۴۴ میلی متر ارتفاع دارد. فاصله محوری در این پیکاپ به ۳,۱۰۰ میلی متر می رسد. مهم ترین ویژگی زاگرس همانند کلوت میزان عمق قسمت بار است که از همه رقبایش بیش تر بوده و ظرفیت وزنی بار (سرنشین و بار) برای این پیکاپ به ۱,۱۲۵ کیلوگرم می رسد.

زامیاد زاگرس به امکاناتی نظیر آینه کناری تاشو برقی با گرم‌کن، سیستم تهویه نیمه اتوماتیک، دوربین عقب، صفحه نمایش ۹ اینچی (با قابلیت اتصال به بلوتوث و AUX)، کروز کنترل و سیستم ورود و استارت بدون کلید (در نسخه دیزل) مجهز است.

نکته مثبت در خصوص این پیکاپ، مجهز شدن آن به سیستم کنترل پایداری است و رانندگی ایمن تری را به ارمغان می‌آورد. در بخش ایمنی این خودرو به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز کمکی و سیستم توزیع نیروی ترمز تجهیز شده است. پیکاپ زامیاد زاگرس از نظر تجهیزات رفاهی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. این تجهیزات شامل روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی با نمایشگر، سنسور پارک و دوربین عقب، آینه‌های تنظیم شونده برقی، سیستم تهویه برقی، لامپ‌های هالوژنی جلو و عقب، پاور ویندوز و گرمکن صندلی هستند.

قیمت پیکاپ زاگرس زامیاد

قیمت پیکاپ زاگرس زامیاد

طبق اعلام شرکت زامیاد، پیکاپ زاگرس بنزینی در کارخانه قیمتی برابر با ۱.۰۹۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان دارد که باید به این قیمت هزینه‌های مازادی مانند عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه شماره گذاری، مالیات حمل و نقل، مالیات هوای پاک و … اضافه شود.