printlogo

«خبرماشین» گردهمایی کشنده های تیونینگ با حضور بیش از هفتاد کشنده خاص توسط شرکت دیزلیران در اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 22952
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1402 - 20:49

«خبرماشین» گردهمایی کشنده های تیونینگ با حضور بیش از هفتاد کشنده خاص توسط شرکت دیزلیران در اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ الهام نظری، مدیرعامل شرکت دیزلیران در حاشیه این مراسم گفت: این مجموعه در حدود 10 سال است که در حوزه خرید و فروش خودروهای سنگین فعالیت می کند و البته شعبه ای هم جهت خرید و فروش خودروهای سواری دارد.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی ما بر روی واردات و خرید و فروش خودروهای سنگین است و در حال حاضر نمایندگی شرکت های مطرح مانند سایپا دیزل، آرین دیزل و ... را اخذ کرده ایم.

 

مدیرعامل شرکت دیزلیران افزود: پیش بینی می کنیم تعداد 10 هزار نفر از این گردهمایی که خودروهای سنگین خاص مانند سری S اسکانیا شرکت کرده اند، بازدید کنند.

نظری گفت: در این مدت توانستیم سیستم خرید و فروش خودروهای سنگین را از حالت سنتی به مدرن تغییر دهیم و ما در مجموعه دیزلیران به مشتریان ثابت کردیم که می توانند خدمات بهتری از شرکت ها دریافت کنند.

دیزلیران از سال 1390 فعالیت خود را در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای آغاز نموده و سالیانه بیش از 2000 معامله موفق را در زمینه خرید و فروش کامیون به خود اختصاص داده است و همچنین این مجموعه توانسته است برای بیش از 130 نفر اشتغال زایی کند.

دیزلیران در فضایی با زیر بنای بیش از 10 هزار متر مربع پارکینگ و 800 متر فضای اداری جهت انجام معاملات و دارای فضای استراحت رانندگان است.