printlogo

در تعریف کلی، اجاره خودرو به این معناست که شرکت‌های فعال در این حوزه، انواع ماشین‌های موجود در بازار را با شرایط و قیمتی مشخص برای مدتی خاص به افراد اجاره می‌دهند.
کد خبر : 22978
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1402 - 16:25

در تعریف کلی، اجاره خودرو به این معناست که شرکت‌های فعال در این حوزه، انواع ماشین‌های موجود در بازار را با شرایط و قیمتی مشخص برای مدتی خاص به افراد اجاره می‌دهند. 

در حقیقت شرکت‌های اجاره خودرو، در هنگام سفر یا انجام امور دیگر خودروها را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند تا بتوانند به آسانی به رفت و آمد بپردازند. برای مثال تصور کنید که به شهری سفر کردید و برای بازدید از جاذبه‌های آن و گردش در سطح شهر، به خودروی شخصی نیاز دارید. به این ترتیب می‌توانید از شرکت‌های اجاره خودرو کمک گرفته و خودروی مدنظر خود را برای سفر اجاره کنید و به آسانی در سطح شهر به گردش و تردد بپردازید. مورد بعدی اینکه ممکن است با فرد یا سازمانی خاص قرار کاری مهمی داشته باشید. در این صورت می‌توانید با اجاره خودرو به همراه راننده، به صورت لاکچری و شیک، به قرار خود برسید و روز مهم خود  را به بهترین شکل سپری کنید.

پاسخ این که اجاره خودرو با راننده به‌صرفه‌تر است یا بدون راننده، نیاز به بررسی دارد و در این بخش به آن خواهیم پرداخت. در حقیقت هر کدام از این موارد مزیت‌های خاص خود را دارند که شما باید از آنها مطلع شوید و با توجه به علاقه و نیاز خود آن را انتخاب کنید.

 اجاره خودرو با راننده

 اجاره خودرو با راننده یکی از خدماتی است که شرکت‌های اجاره خودرو به‌منظور راحتی افراد به آنها ارائه می‌دهند. برای اجاره خودرو با راننده ارائه‌ی هیچ مدرکی نیاز نیست و فقط با واریز پیش‌پرداخت می‌توانید خودروی مدنظر خود را اجاره کنید. حال شاید بپرسید که در چه زمان‌هایی می‌توانیم از خدمات اجاره خودرو با راننده بهره‌مند شویم؟ اجاره خودرو با راننده برای زمان‌هایی چون مجالس و تشریفات، ادارات دولتی و خصوصی، سفر، ترانسفر فرودگاهی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این صورت می‌توانید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید و خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید. 

شرکت رنت کنیم با چند سال سابقه‌ی درخشان در این حوزه، در کنار شما خواهد بود تا بتوانید با اجاره‌ی ماشینی باکیفیت و به‌صرفه به کارهای مدنظرتان رسیدگی کنید. این شرکت علاوه بر اجاره خودرو برای ماشین عروس، سفر، جلسه کاری و... خدمات اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی را نیز ارائه می‌دهدتا بتوانید به‌راحتی در سطح شهر رفت‌وآمد کنید.

 رانندگان مجموعه رنت کنیم به زبان‌های انگلیسی، ترکیه‌ای و فرانسوی مسلط هستند که در صورت نیاز به راننده‌ی مسلط به سایر زبان‌ها می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان شرکت در میان بگذارید تا شرکت در این مورد هماهنگی‌های لازم را انجام داده و راننده‌ی موردنظرتان را در اختیار شما قرار دهد. شرکت رنت کنیم دارای رانندگانی مسلط به امور تشریفاتی است که بسیار خوش‌پوش، خوش‌تیپ و خوش‌اخلاق هستند.

 توجه کنید که جای خواب و غذای راننده در مدت‌زمان اجاره بر عهده‌ی شماست که در غیر این صورت می‌توانید مبلغ غذا و جای خواب راننده را پرداخت کنید.

 اجاره خودرو بدون راننده

 اگر دوست دارید که سوار ماشین‌های روز دنیا شوید و لذت رانندگی با آنها را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما اجاره خودرو بدون راننده است. باید توجه کنید که در اجاره ماشین بدون راننده تمامی مسئولیت‌های ماشین بر عهده‌ی شما خواهد بود پس باید امانت‌دار خوبی باشید. برای اجاره خودرو بدون راننده کافی است به شرکت اجاره خودرو مراجعه کرده و با ارائه‌ی مدارک لازم خودروی موردنظرتان را اجاره کنید؛ همچنین در شرکت رنت کنیم می‌توانید به صورت آنلاین خودروهای موجود در وب‌سایت را در صورت موجود بودن کرایه کنید. اجاره خودرو بدون راننده دارای مزایایی چون صرفه‌جویی در زمان و هزینه، عدم پرداخت هزینه‌ی تعمیر و نگهداری ماشین، رانندگی با خودروی مورد علاقه، رفتن به مهمانی یا قرارهای کاری خاص با خودرویی لوکس و... است.

 معمولاً اجاره خودرو با قراردادی بین شما و شرکت اجاره‌دهنده انجام می‌پذیرد که مبلغ پیش‌پرداخت، اجاره و مدت قرارداد در آن تعیین می‌شود. پیش از اینکه برای اجاره خودرو اقدام کنید، باید شرایط اجاره خودرو از جمله سن بالای 20 سال، داشتن گواهینامه‌ی رانندگی، کارت شناسایی معتبر و... را در نظر گرفته و مدارک را به طور کامل به همراه داشته باشید. پس از آن می‌توانید خودروی انتخابی خود را اجاره کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید.

 اجاره خودرو با راننده به صرف‌تر است یا بدون راننده؟

 خدمات اجاره خودرو با راننده به همراه یک راننده‌ی آشنا به امور تشریفاتی و با ظاهری آراسته به شما ارائه می‌شود. مدت‌زمان اجاره‌ی ماشین با راننده، 10 ساعت در روز است. (می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود بیش از 10 ساعت ماشین را در اختیار داشته باشید؛ اما باید هزینه‌ی مازاد پرداخت کنید)؛ همچنین برای اجاره خودرو برای کمتر از 10 ساعت، باید باز هم هزینه‌ی اجاره 10 ساعت را پرداخت کنید.

 هزینه اجاره خودرو با راننده در خارج از شهر بر اساس کیلومتر برون‌شهری محاسبه خواهد شد و باید بر اساس میزان مشخص شده برای هر کیلومتر، مبلغ آن را پرداخت کنید.

هزینه اجاره خودرو بدون راننده بر اساس تعداد روزهایی که خودرو را در اختیار دارید محاسبه می‌شود. خوب است بدانید که هرچه تعداد روزهای در اختیار داشتن خودرو بیشتر شود، هزینه‌ی کمتری را پرداخت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت‌ها می‌توانید به سایت رنت کنیم مراجعه کرده و برای اجاره خودروی مدنظرتان اقدام کنید.

 جمع بندی

در این قسمت با تعاریف اجاره خودرو با راننده و بدون راننده آشنا شدید و دانستید که هزینه اجاره خودرو بدون راننده و باراننده چگونه محاسبه خواهد شد. اگر می‌خواهید لذت رانندگی با خودرویی لاکچری را تجربه کنید، به وب‌سایت رنت کنیم مراجعه کنید و با بررسی خودروهای ایرانی و داخلی موجود در آن، خودروی مورد علاقه‌ی خود را اجاره کنید.

 

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.