printlogo

بالغ بر یک سال از پیدایش برند فونیکس می‌گذرد. این برند که با هدف ارائه تکنولوژی‌ روز دنیا در بازار خودرو ایران ظهور کرد، آمد تا به اقناع سطح بالاتری از خواست مشتریان بپردازد و استانداردهای خودرو در کشور را به سطحی فراتر از رانندگی ارتقا دهد.
کد خبر : 22999
تاریخ انتشار : 8 خرداد 1402 - 18:48

بالغ بر یک سال از پیدایش برند فونیکس می‌گذرد. این برند که با هدف ارائه تکنولوژی‌ روز دنیا در بازار خودرو ایران ظهور کرد، آمد تا به اقناع سطح بالاتری از خواست مشتریان بپردازد و استانداردهای خودرو در کشور را به سطحی فراتر از رانندگی ارتقا دهد. مطابق زیربرندهای لوکس در سطح جهان، در مجموعه مدیران خودرو نیز این نیاز احساس شد که با هدف ایجاد فضا و خدماتی متمایز برای مشتریان، ابعاد مختلف سازمانی برند فونیکس در مجموعه مدیران خودرو، تدریجا تفکیک شود.

یکی از گام‌های برند فونیکس در راستای پیشبرد تفکیک برند هم به تنظیم استانداردهای متمایز و اِعمال آن در نمایندگی‌ها و ایجاد شوروم‌هایی مختص این برند مربوط است. در نمایندگی‌های این برند و شوروم‌های آن، سطحی بالاتر از خدمات به مشتریان ارائه می‌گردد که از جمله خدمات متمایز آن می‌توان به فرآیندهای خوشامدگویی و تحویل خودرو طی مراسم باشکوه، اشاره کرد.

در مسیر تحقق این هدف، نمایندگی‌های فونیکس به دنبال فرآیند استانداردسازی و اِعمال ویژگی‌های بصری منطبق با این برند، نسبت به افتتاح شوروم‌های فونیکس در شهرهای مختلف اقدام می‌کنند. تهران، اصفهان، مشهد، بندرعباس، یزد، ارومیه، اهواز و کرج از جمله شهرهایی هستند که تا به حال شوروم‌های فونیکس در آن‌ها افتتاح شده و شهرهای دیگر نظیر تبریز و کرمان هم در آینده نزدیک می‌توانند منتظر افتتاحیه‌های با شکوهی باشند.

در ادامه، گزارش تصویری مربوط به افتتاح برخی از شوروم‌های فونیکس در نقاط مختلف کشور را خواهیم دید.