printlogo

جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال 1983 میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.
کد خبر : 23032
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1402 - 15:21

جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال 1983 میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از عصر ایران- جی-پاور با معرفی یک ب ام و داغ تبدیل به تیتر رسانه های خودرویی جهان شده است. پروژه ای که نامی طولانی دارد و البته به همین اندازه نیز جزئیات جذاب دارد که می تواند هر علاقه مند به دنیای خودرو را برای ساعت ها مجذوب خود کند.
جی پاور عنوان BMW M3 Touring G-Power G3M Bi-Turbo را برای معرفی پروژه در نظر گرفته و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، ب ام و ام3 تورینگ با کد رنگ بینظیری از سبز لیزری و عناصر اسپرت بدنه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
این ب ام و در حالت استاندارد از پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر توربودوقلو خانواده اس58 استفاده می کند که برابر با 510 اسب بخار خروجی و 649 نیوتن متر گشتاور دارد. پس در حالت استاندارد نیز این خودرو یک مبارز خیابانی تمام عیار است اما این اعداد برای جی پاور قطعا رضایت بخش نیست...
گفتنی است جی-پاور تیونر آلمانی است که دفتر مرکزی آن در باواریا(آلمان) قرار دارد. سابقه جی-پاور به سال 1983 میلادی باز می گردد که کار خود را به صورت تخصصی با تیونینگ محصولات ب ام و آغاز کرد.
مهندسان جی پاور پس از تغییرات فنی، میزان خروجی پیشرانه را به 720 اسب بخار و گشتاور را به 849 نیوتن متر ارتقا داده اند. جی-پاور از نرم افزار تخصصی خود طی این تغییرات فنی استفاده کرده و همچنین از تغییرات سخت افزاری باید به سیستم اگزوز دوقلو جدید، توربو دوقلو جدید و... اشاره کرد. بیشینه سرعت ثبت شده توسط جی پاور 322 کیلومتر برساعت بوده است.
رینگ های آلومینیومی 20 اینچی در محور جلو و 21 اینچی عقب، پنل های فیبر-کربن در قسمت های مختلف بدنه، فرمان فیبر-کربن و کف پوش با لوگوی جی-پاور از دیگر تغییرات تیونر هستند.
حضور سنگین بخش های فیبر-کربن روی درپوش موتور بسیار جلب توجه می کنند. اینجا دو ردیف آبشش در قسمت جلو درپوش موتور جانمایی شده و پس از آن نزدیک به شیشه جلو نیز یک ورودی هوای چندسطحی فیبر-کربنی دیگر قرار دارد.