printlogo

اولین فروشگاه دیجیتالی فروش قطعه خودرو شامل قطعات اصل و ضمانت دار شرکت های ایران خودرو، سایپا و... توسط بی نی سی افتتاح شد.
کد خبر : 23132
تاریخ انتشار : 9 تیر 1402 - 19:59

صبح روز پنجشنبه مصادف با عید قربان مجموعه فروشگاه های زنجیره ای  بی نی سی (اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو) شعبه جدید خود را که در غرب تهران قرار دارد را افتتاح کرد.

اما در این مراسم مجموعه فروشگاه های زنجیره بی نی سی از پنل تاچ اسکرین مخصوص خرید خودرو که با نرم افزار اختصاصی بی نی سی همگام شده است را رونمایی کرد، تاچ اسکرین قابلیت را دارد تا مشتری پس از ورود به فروشگاه بتواند قطعات یدکی مورد نیاز خود را براساس نوع کمپانی تولید کننده و بر اساس نوع خودرو و در آخر با وارد کردن نوع قطعه مورد نیاز قطعه خودرو سفارش و پس از آن خرید نماید و توسط همان تاچ اسکرین پرداخت هزینه قطعه را انجام دهد.

فروشگاه دیجیتالی فروش قطعه خودرو

در این مراسم در ویدیویی برادران قرصی که اعضای هیات مدیره شرکت بی نی سی هستند در خصوص به روز شدن و همگام شدن با تکنولوژی روز را دلایل افتتاح مجموعه بی نی سی دانستند؛ محمد قرصی رییس هیات مدیره این شرکت در این کلیپ از همدلی و همکاری و صداقت در معامله نام برد و موفقیت بی نی سی را به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو دانست.

در این مراسم محمد ناصر معتمدی مشاور فروشگاه های زنجیره بی نی سی در خصوص چرایی نو آوری و فناوری گفت : میزان ایده ها و نوآوری ها در شرکت ها به گونه ای نیست که به اندازه کافی پایداری آن ها و حضورشان در بازار را تضمین کند.

وی در ادامه گفت :کمتر کسی است که نام پیرکس را نشنیده باشد با شنیدنش بلافاصله یاد ظروف های شیشه ای محکمی می‌افتیم که در برابر گرما و ضربه بسیار مقام هستند. از زمانی که به یاد داریم پیرکس ها جز جدایی ناپذیر آشپزخانه هایمان بوده اند و طراحی ساده باعث شده دیرتر دل مشتریان را بزند.

برای همین حالا در آشپزخانه تان حداقل یه ظرف پیرکس هست که شاید هم سن خودتان باشد! در ایران ظرف نشکن اولین بار با این نام وارد بازار شد و هنوز همه ظروف شیشه ای مقاوم را پیرکس می‌ نامند ولی در اصل پیرکس یک برند است نه نوعی کالا، اما این شرکت که از سال ۱۹۱۵فعال بود سال جاری اعلام ورشکستگی کرد اما چرا؟ دلیل آن عدم وجود نوآوری و طراحی جدید بود و ایده های خلاقانه جایی در این شرکت نداشت به همین دلیل عمر پیرکس در سال جاری به پایان رسید هرچند طبق قوانین آمریکا پیرکس سه سال مهلت دارد تا خود را بازیابی نماید پس باید نتیجه گرفت اگر به دنبال افکار نو آورانه نباشیم نابود خواهیم شد.

دکتر معتمدی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه از اصول کسب و کار مدرن و اعمال نگرش درست یکی از دلایل اصلی پایداری شرکت در زمین بازی پر مخاطره رقابت تجاری  است و توانایی ایجاد یک مدل که وجود ندارد از اصلی ترین راههای پیشرفت است درست همان کاری که در بی نی سی رخ داده است .

وی افزود: فروشگاه دیجیتال به عنوان یک کسب و کار خرده فروشی تعریف می شود که به مشتریان اجازه میدهد در مراحل مختلف خرید به صورت دیجیتال با فروشگاه تعامل داشته باشد. بی نی سی نیز در عصر یک روز گرم مردادماه سال ۱۳۹۷ استارت ایده پردازی فروشگاه دیجیتال  آن را آغاز کرد. اما هر فروشگاه دیجیتال سه رکن اصلی دارد فرد، فرایند و فناوری که باید این سه اصل را سرلوحه کار خود کرد و ما هر سه پارامتر را در فروشگاه دیجیتال بی نی سی به کار گرفته ایم .

دکتر معتمدی افزود :در فروشگاه بی نی سی ،آنچه مشتری میخواهد ،آنگونه که میخواهد و به شیوه ای که میخواهد دریافت خواهد کرد .در واقع بی نی سی همواره آماده برهم زدن شرایط عادی است و ما می خواهیم شروع کننده تغییر باشیم .

در ادامه این مراسم نسل دوم خانواده قرصی که فرزندان اعضای هیات مدیرها و موسسین این مجموعه هستند در خصوص مزیت های استفاده از دستاورد های فناورانه و راه پیشروی بی نی سی در این مسیر یاد کردند و افزودند بزودی قدم های بزرگتری در این مسیر برداشته خواهد شد  و این مسیر بروز تر و پهناوری فروشگاه ها گسترش خواهد یافت .

 

فروشگاه دیجیتال بی نی سی

 

در این روش جدید، بی نی سی یک روش نوآورانه خرید قطعات خودرو را به مشتریان ارائه می‌دهد. در این فروشگاه، مشتریان می‌توانند با استفاده از شماره تلفن همراه خود وارد حساب کاربری شوند و با استفاده از ایستگاه های فروش دستگاه های لمسی، قطعات مورد نظر خود را جست و جو، مقایسه و خرید کنند. همچنین کارشناسان فروشگاه نیز در صورت نیاز، راهنمای مشتریان خواهند بود.

فروشگاه دیجیتال بی‌ نی‌ سی حدود ۱۴ هزار نوع کالای قطعات موتور، بدنه، الکتریک و تزئینات خودرو را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برخی از این کالاها شامل قطعات اصل و ضمانت دار شرکت های ایران خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل هستند. برخی دیگر نماینده رسمی شرکت های بی نی سی، کیفیت پارس، کیفیت پارس آذین، کیفیت پارس آذین پلاستیک، کیفیت پارس آذین الکترونیک و کیفیت پارس آذین سیلیکون هستند. علاوه بر این، قطعات وارداتی نیز با شناسه های کیفی وزارت صمت عرضه می شوند.

فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو بی نی سی جهت کسب اطمینان کاربران خود با بررسی و تحلیل هر یک از برندهای معرفی شده در سایت و اطمینان ازضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر هر برند تلاش کرده تا اطلاعات یکپارچه و تاریخچه منحصربفرد مربوط به هر برند را تهیه و در اختیار تمام بازدید کنندگان سایت قرار دهد . این اطلاعات همواره توسط تیم حرفه ایی فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو بی نی سی در حال بروزرسانی میباشد تا به روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.