printlogo

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در غرب تهران خبر داد.
کد خبر : 23340
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1402 - 14:20

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در غرب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ هدایت بهرامی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر مخفی کردن یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز در پارکینگ ساختمانی مسکونی در محدوده «کن» تهران، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی صحت اخبار دریافتی و شناسایی مالک ساختمان مسکونی، تیمی از ماموران با اخذ مجوز‌های قضایی به محل اختفای خودرو مراجعه کردند و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت خودرو بدون مجوز‌های قانونی به این مکان انتقال یافته است و پلاک منصوبه به خودرو جعلی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مالک ساختمان از جعلی بودن پلاک خودرو اظهار بی اطلاعی می‌کرد و گفت خودرو متعلق به یکی از دوستان وی است و مالکیتی نسبت به این خودرو ندارد بلکه خودرو به صورت امانی در پارکینگ ساختمان مستقر شده است.

سرهنگ بهرامی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مالک اصلی خودرو، در یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و متهم پس از پی جویی‌های انتظامی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی از انتقال خودرو به مقر پلیس خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودروی توقیفی را ۱۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند.