printlogo

بر اساس اخبار رسیده، ثبت نام کیا سلتوس محصول وارداتی کوشا خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو با استقبال خریداران روبرو شده است.
کد خبر : 23510
تاریخ انتشار : 24 مهر 1402 - 14:18

«خبرماشین» - بر اساس اخبار رسیده، ثبت نام کیا سلتوس محصول وارداتی کوشا خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو با استقبال خریداران روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ از سال 96 که واردات خودروهای کره ای متوقف شده بود، بسیاری از مشتریان این محصولات را به ناچار سراغ خودروهای کارکرده و قدیمی می فرستاد اما با عرضه مجدد مدل های جدید و صفر کیلومتر برند کیا، شرایطی فراهم شد تا متقاضیان بتوانند مجددا امکان خرید محصولات با اصل و نسب را به دست بیاورند؛ در همین راستا کیا سلتوس توانسته نسبت به سایر خودروهای موجود درصد قابل قبولی از فروش را کسب کند.

مشخصات فنی کیا سلتوس

سلتوس جز جدیدترین کراس اوورهای مجموعه کیا است که در واقع حد میانی کیا سول و اسپورتیج محسوب می شود. مدل پایه سلتوس از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۴۶ اسب بخار خروجی استفاده می کند اما تریم توربو نیز با پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۱۷۵ اسب بخار خروجی برای آن در نظر گرفته شده است.
نمایشگر ۱۰.۳ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.
سلتوس نامی است که در افسانه های یونانی برای اشاره به پسر هرکول استفاده شده است. اولین بار در سال  ۲۰۱۸ و به شکل مفهومی معرفی شد.

جهت دریافت کاتالوگ کیا سلتوس اینجا کلیک کنید