printlogo

شامگاه پنجشنبه طی مراسمی نمایندگی خدمات پس از فروش فونیکس گروه خودرویی ستوده که سابقه عرضه بسیاری از برندهای خودرویی را دارد؛ در محل اتوبان شیخ فضل الله نوری بعد از چوب تراش لاین کندرو به صورت رسمی افتتاح شد.
کد خبر : 23639
تاریخ انتشار : 26 آبان 1402 - 17:5

«خبرماشین» - شامگاه پنجشنبه طی مراسمی نمایندگی خدمات پس از فروش فونیکس گروه خودرویی ستوده که سابقه عرضه بسیاری از برندهای خودرویی را دارد؛ در محل اتوبان شیخ فضل الله نوری بعد از چوب تراش لاین کندرو به صورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحایلی «خبرماشین»؛ در مراسم افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش فونیکس گروه خودرویی ستوده که بر اساس استانداردهای شرکت چری و هویت بصری و معماری اختصاصی این برند طراحی و ساخته شده، مدیران ارشد و اصحاب رسانه حضور داشتند.


فونیکس حدود دو سال است که فعالیت خودرو را در کشور آغاز کرده و توانسته تا امروز سهم خوبی را در بازار کشور به دست بیاورد؛ سیاست مدیران خودرو از ابتدا بر این اساس بود که شبکه مجزایی بین ام وی ام و فونیکس داشته باشد تا بتواند بهتر در خدمت مشتریان باشد.

مدل‌هایی مانند آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس، تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرو ای پلاس از جمله محصولات این برند هستند که با آپشن‌ها و تکنولوژی‌های روز توانسته‌اند نظرها را به خود جلب کنند و به تازگی محصولاتی از جمله تیگو ۸ پرو e پلاس، تیگو ۷ پرومکس و آریزو ۶ GT نیز به لیست محصولات این برند اضافه شده است.


مجموعه ستوده در سال‌های گذشته، به صورت تک برند در مجموعه مدیران خودرو فعالیت می‌کرد و جزء نماینده‌های برتر با فعالیت گسترده در برند MVM و فونیکس در سال‌های گذشته، رکوردها و فعالیت‌های جذابی را از لحاظ فروش و خدمات پس از فروش از خودش به جای گذاشته است. اخیراً نیز این گروه خودرویی نمایندگی لاماری را نیز در شرق تهران افتتاح کرد.
گروه خودرویی ستوده با سابقه چندین ساله، مسئولیت عرضه سایر برندهای خودرویی را نیز بر عهده دارد که با توجه به رضایت مشتریان در گذشته، پیش بینی می شود در بخش فروش خودروهای فونیکس نیز همانند سابق موفقیت های مشابه را کسب کند.


گروه خودرویی ستوده پیش از این مسئولیت نمایندگی شرکت مدیران خودرو با کد ۴۰۱ را بر عهده داشته است؛ مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی یا از طریق وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند.این نمایندگی به صورت فوری یا اقساطی شرایط فروش خود را به مشتریان عرضه می نماید.همچنین مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.  خودرو های فونیکس تا ۵ سال حاوی سرویس می باشند.خودرو های ام وی ام تا ۳ سال از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.


گروه خودرویی ستوده از سال ۱۳۹۵ درخصوص فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، فعالیت فروش را آغاز و در ۷ سال گذشته به صورت تک برند در این زمینه فعالیت داشته است، اما از ابتدای سال ۱۴۰۲ از نمایندگی مونوپل خارج و با اضافه کردن شرکت آرین پارس موتور در کنار دو برند دیگر، برگی جدید بر افتخارات این مجموعه اضافه شد؛ حضور گسترده در بازار خودرو، شناخت کافی از بازار هدف و سلیقه خریدار ایرانی باعث شد که نقش پررنگ‌تر گروه خودرویی ستوده در بازار ایران بیشتر به چشم بیاید.

 

جهت ورود به سایت و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

گروه خودرویی ستوده

 

نشانی نمایندگی های گروه خودرویی ستوده:

 

شعبه مرزداران (فونیکس):

اتوبان اشرفی اصفهانی، تقاطع مرزداران

شماره تماس :۴۶۱۲۱۶۱۶-۰۲۱

 

شعبه شیخ فضل اله

اتوبان شیخ فضل اله،بعد از چوب تراش لاین کندرو

شماره تماس :۴۴۲۷۱۶۱۹-۰۲۱

 

شعبه نازی آباد

خیابان شهید رجایی جنوب،جنب ساختمان المپ

شماره تماس :۵۵۳۳۳۵۵۳-۰۲۱

 

شعبه ستارخان

ستارخان،چهارراه خسرو پلاک۵۶۵

شماره تماس :۴۴۲۵۱۰۵۵-۰۲۱

 

شعبه خدمات پس از فروش:

اتوبان شیخ فضل اله خروجی چوب تراش، لاین کندرو، پ ۳۸

شماره تماس :۰۲۱۴۴۲۸۰۴۰۱

 

شعبه هایپرسان:

مجتمع نجم خاورمیانه(هایپرسان)

شماره تماس :۳۳۷۷۶۴۰۰-۰۲۱