printlogo

شرکت کوشا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا در ایران، اولین کراس اوور سلتوس را تحویل مشتری داد.
کد خبر : 23658
تاریخ انتشار : 30 آبان 1402 - 19:18

«خبرماشین» - شرکت کوشا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا در ایران، اولین کراس اوور سلتوس را تحویل مشتری داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ مهر ماه سال جاری بود که شرکت کوشا خودرو خبر از ارسال پیامکی مبنی بر تکمیل وجه و طی کردن روند خرید خودروهای سلتوس، ویژه متقاضیانی که از طریق سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده بودند، داد.

سرانجام امروز طی مراسمی شرکت کوشا خودرو اولین کیا سلتوس وارداتی را به مشتری خود تحویل و نشان داد که این شرکت با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح به قول و قرار خود پایبند است.

مدیران کوشا خودرو در باره ادامه روند تحویل ها می گویند که تحویل محموله های جدید در روزهای آینده آغاز می شود و این شرکت به روند تحویل های مستمر ادامه خواهد داد. همچنین کوشا خودرو اولین شرکتی بود که در دور جدید واردات فعالیت خود را آغاز کرد و امروز با بیش از ۲۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کشور فعالیت می کند.

کیا سلتوس 
مشخصات فنی کیا سلتوس 

سلتوس جز جدیدترین کراس اوورهای مجموعه کیا است که در واقع حد میانی کیا سول و اسپورتیج محسوب می شود. مدل پایه سلتوس از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۴۶ اسب بخار خروجی استفاده می کند اما تریم توربو نیز با پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۱۷۵ اسب بخار خروجی برای آن در نظر گرفته شده است.

کیا سلتوس
نمایشگر ۱۰.۳ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.
سلتوس نامی است که در افسانه های یونانی برای اشاره به پسر هرکول استفاده شده است. اولین بار در سال  ۲۰۱۸ و به شکل مفهومی معرفی شد.

قیمت کیا سلتوس 

قیمت کیا سلتوس 

همچنین قیمت نهایی کیا سلتوس نیز ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

 

جهت دریافت کاتالوگ کیا سلتوس اینجا کلیک کنید