printlogo

«خبرماشین» - آرین دیزل نماینده رسمی خودروهای سنگین شاکمان و جک شرایط تست رانندگی کشنده شک موتو  X۵۰۰۰ را برای علاقه مندان در پایانه باری بندرعباس فراهم کرد.
کد خبر : 23753
تاریخ انتشار : 22 آذر 1402 - 13:4

«خبرماشین» - آرین دیزل نماینده رسمی خودروهای سنگین شاکمان و جک شرایط تست رانندگی کشنده شک موتو  X۵۰۰۰ را برای علاقه مندان در پایانه باری بندرعباس فراهم کرد.
معمولاً برگزاری مراسم تست برای خودروهای سواری رایج است اما امکان تجربه رانندگی با خودروهای سنگین موضوعی است که به ندرت توسط شرکت ها انجام می شود اما آرین دیزل با هدف اطمینان مشتریان و انتخاب درست اقدام به برگزاری این مراسم نموده است.

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل
این مسئله به عنوان یک اقدام ارتباطی مهم، به نحوی توجیه می‌شود که مشتریان و مصرف‌کنندگان این نوع خودروها امکان مقایسه آن با دیگر محصولات بازار را داشته و به نحو بهتری با امکانات و آپشن‌های موجود در آن آشنا شوند.

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل
آرین دیزل نماینده رسمی شرکت شک موتو (Shacman) چین بوده که اولین کشنده خود را از این کمپانی معتبر چینی انتخاب کرده است؛ این شرکت پس از رونمایی و معرفی سه محصول از خانواده شک موتو (کشنده X5000، کمپرسی X5000D و باری X5000 L)  توانسته است سهم مناسبی در بازار خودروهای کار و تجاری به دست آورد؛ انتخاب کشنده شک موتو پس از تحقیق در مورد جاده ها و شرایط بازار ایران انجام شده است.

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ در این رویداد که در پایانه باری شهر بندرعباس برگزار شد، علاقه مندان ویژگی‌ های کشنده شک موتو X5000 را از جمله قدرت موتور، شتاب، هندلینگ، مصرف سوخت و امکانات رفاهی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند. اینگونه برنامه به مشتریان کمک می‌کند تا خودروی مناسبی را انتخاب تا با نیازهای آنان هماهنگ باشد.

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل
برنامه تست درایو در نقاط حیاتی و پرتردد حمل و نقل جاده‌ای، با توجه به بعد مسافت، یکی از اهداف اصلی آرین دیزل در این حوزه است. در این راستا، برنامه جدید برای تست درایو برند شک موتو در پایانه‌های باری کشور به طراحی شده است، که یکی از نقاط مهم برگزاری این برنامه پایانه باربری بندرعباس است. با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این شهر به عنوان یک بندرتجاری بزرگ، این تصمیم می‌تواند علاوه بر امکان تست خودرو، فرصت بازاریابی برای کشورهای همسایه را نیز به ارمغان بیاورد.

کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل

مشخصات فنی کشنده شک موتو X5000

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این کشنده به پیشرانه ۱۳ لیتری دیزلی مجهز است که آرایش ۶ سیلندر خطی دارد و ۲۴ سوپاپی است. فناوری توربوشارژ را برای قدرت بیش تر در این پیشرانه داریم و خنک کاری این پیشرانه با آب انجام می شود.

مشخصات فنی کشنده شک موتو X5000
آلایندگی کشنده جدید آرین دیزل از استاندارد یورو ۵ پشتیبانی می‌کند. این پیشرانه توان تولید حداکثر ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن‌متر برخودار است. یک جعبه دنده اتوماتیک مدل FAST F۱۶JZ۲۴ با ۱۶ دنده به جلو و ۲ دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

مشخصات فنی کشنده شک موتو X5000
در این کشنده امکانات خوبی نظیر کولر درجا، بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، قفل مرکزی، آینه های کناری با تنظیمات برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و فناوری ال ای دی چراغ ها، سنسور باران، صفحه نمایش ۱۰ اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، خروجی برق ۲۲۰ ولت و… را در این کشنده می بینیم که باعث می شود شاکموتو X۵۰۰۰ از نظر آپشن سرتر از دیگر رقبای چینی خود باشد.

کشنده شک موتو
کامیون کشنده شک موتو X۵۰۰۰ آرین دیزل با توجه به پیشرانه قدرتمند خود، در رنج کشنده های ۴۴ تن قرار می گیرد. کشنده شک موتو X۵۰۰۰ دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل۶۳۵۰، ۲۵۵۰ و ۳۹۷۵ میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۸۰۰ میلی متر اعلام شده است. وزن خالص کامیون کشنده شک موتو X۵۰۰۰ آرین دیزل هم ۶۸۸۶ کیلوگرم اعلام شده و حداکثر توان شیب روی این کامیون کشنده با بار ۳۶ درصد اعلام شده است.

کشنده شک موتو X5000